וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' חושף: "מעולם לא רציתי לעזוב את מילאן"

אחרי שקטף את תואר שחקן העונה בליג 1, חלוץ פריס סן ז'רמן שלח קריצה: "העתיד שלי תלוי גם בגורמים אחרים ולא רק בי". וגם: המצטרפת החדשה למרדף אחרי עוסמן דמבלה

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן מול ראן. רויטרס
קאמבק למילאן? זלאטן/רויטרס

שני מחזורים לסיום העונה הצרפתית וכאשר היא מחזיקה באפשרות לזכות בטרבל שני ברציפות ובפריס סן ז'רמן מחכים למוצא פיו של זלאטן איברהימוביץ'. הענק השבדי סחף את הקבוצה של לורן בלאן לאליפות רביעית ברציפות עם עונה אישית אדירה שכללה 45 שערים ו-16 בישולים בכל המסגרות. זלאטן הוא ללא ספק אחד המלפפונים החמים ביותר לקראת קיץ 2016, אך אמש (ראשון) הוא העניק קריצה לעבר האקסית, מילאן, במהלך טקס הפרסים של ליג 1, בו קטף את תואר שחקן השנה בפעם השלישית ברציפות.

"העתיד שלי תלוי גם בגורמים אחרים ולא רק בי", הסביר זלאטן והוסיף: "אני רוצה להמשיך ולשחק בעונה הבאה, אבל בקרוב כולם ידעו היכן וכל הספקולציות יפסקו". בזמן שהשם של השבדי נקשר עם איחוד מחודש עם ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד, עולה כי דווקא חזרה לאיטליה קורצת לו יותר: "מילאן הוא המועדון הכי גדול ששיחקתי בו ומעולם לא רציתי לעזוב. אני אוהב את האנשים שם ויש לי מערכת יחסים טובה איתם".

על פי הדיווחים בצרפת עולה כי איברהימוביץ' יודיע על עתידו לפני פתיחת יורו 2016 כאשר בעיטת הפתיחה תצא לדרך כבר ב-10 ביוני. בנוסף העובדה לפיה מוריניו נחשב למועמד גם לרשת את בלאן, שקטף את תואר מאמן השנה בצרפת, עשויה לגרום לזלאטן דווקא להישאר בעיר האורות.

seperator

את תואר השחקן הצעיר של השנה קטף עוסמאן דמבלה, שכעת זוכה למעקב צמוד מצד לסטר סיטי. האלופה האנגלית מקווה לצרף את הקשר ההתקפי של ראן כאשר בורוסיה דורטמונד וברצלונה נחשבות למועמדות הבכירות לרכוש אותו כבר בקיץ הקרוב.

דמבלה בן ה-18 נחשב לאחד היהלומים הגדולים ביבשת ואחרי עונת פריצה מרשימה, בה כבש 12 שערים והוסיף חמישה בישולים בליגה, הוא זוכה למעקב צמוד גם מצדו של דידייה דשאן לקראת יורו 2016.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עוסמאן דמבלה שחקן ראן. GettyImages
מבוקש גם בממלכה. דמבלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully