וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונלד דה בור מחמיא: "פטר בוס הוא מועמד טוב עבור אייאקס"

אחרי אובדן האליפות הדרמטי, מאמן מכבי תל אביב זכה למחמאות מצדו של אחיו של המאמן הנוכחי, שמבוקש באנגליה וספרד: "הוא תמיד משחק כדורגל התקפי". גם רייקארד בין המועמדים

one

האם פטר בוס בדרך חזרה להולנד? על פי הדיווחים היום (שני) בתקשורת ההולנדית עולה כי מאמן מכבי תל אביב נמצא בין המועמדים הבכירים לאמן את אייאקס בעונה הבאה. אחרי אובדן האליפות הדרמטי של הקבוצה מאמסטרדם לפ.ס.וו במחזור הסיום עשוי להוביל לסיום דרכו של פרנק דה בור. במועדון כבר השלימו עם עזיבתו הצפויה של המאמן, שהוביל את אייאקס לתקופה מרשימה בה קטף ארבעה תארי אליפות.

האחרון, שאימן את אייאקס מאז 2010, נקשר עם ולנסיה ואברטון. הרצון של דה בור לעזוב את הולנד גרם למנהל הטכני של המועדון, מארק אוברמארס, לסמן את בוס בצוותא עם פרנק רייקארד. בהולנד מדווחים כי אוברמארס אף ביקר בישראל כדי לקיים פגישה עם מאמן הצהובים, כחלק מההכנות לקראת העונה הבאה. חוזהו של בוס יסתיים בקיץ 2018, זאת אחרי שעזב את ויטסה לטובת הקבוצה של ג'ורדי קרויף בינואר האחרון. בינתיים, בוס קיבל מחמאות מרונלד דה בור: "הוא תמיד משחק כדורגל התקפי ותמיד יש לו רצון לתפוס את היריב בגרון. הוא מועמד טוב עבור אייאקס". על רייקארד הוסיף: "אני רואה אותו מסתובב באמסטרדם, אבל אני לא בטוח שהוא רוצה לחזור לאמן".

פרנק דה בור מאמן אייאקס. GettyImages
מבוקש בוולנסיה ואברטון. דה בור/GettyImages

אחד העיתונאים בהולנד, סיירוד מוסו, שפך אור על הנעשה באייאקס: "יש בעיה במועדון לשים את המפתחות בידיים של דניס ברקאמפ. אני מאמין שמאמן חדש יגיע ויעבוד לצדו. בוס הוא לא מועמד מספיק חזק לטעמי עבור אייאקס. יהיה קשה למצוא יורש ראוי לדה בור". גם שמו של מאמן אלקמאר, ג'ון ואן דר ברום, עלה כמועמד.

בוס בן ה-52, שהחזיק בחוזה עד תום העונה בוויסטה, החל את קריירת המשחק שלו במועדון אי שם ב-1981. בגיל 21 עבר הקשר הצעיר לוואלוויק, ואחרי שלוש שנים חתם בטולון הצרפתית, שם בילה שלוש שנים נוספות, לפני שחזר להולנד לקדנציה ארוכה של שש שנים במדי פיינורד, שכללה זכייה באליפות ב-1993. בשלהי הקריירה שלו נדד בין יונייטד אישיהארה היפנית, הנזה רוסטוק הגרמנית ונאק ברדה במולדתו. לבוס היו שמונה הופעות במדי נבחרת הולנד.

את דרכו כמאמן החל באפלדורן החובבנית, וב-2002 מונה למאמן דה חראפשאפ. אחרי שנתיים עבר לאמן את הראקלס, עימה עלה לליגה הראשונה ב-2005. שנה לאחר מכן מונה למנהל המקצועי של פיינורד, תפקיד בו החזיק שלוש שנים וחצי, לפני שחזר לעמדת המאמן בהראקלס, בה החזיק שלוש שנים, עד למינויו כמאמן ויטסה ארנהם ב-2013. בעונתו הראשונה סיימה קבוצתו במקום השישי בליגה ההולנדית, אשתקד היא התקדמה צעד אחד וסיימה במקום החמישי, וגם העונה ויטסה נמצאת במקום החמישי בטבלה. כעת נותר לברר האם דווקא דה חראפשאפ תהיה זו שתוביל את בוס לאמסטרדם ארנה ויותר מכך, מה יהיה המהלך הבא של קרויף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. קובי אליהו
יחפש מאמן חדש? קרויף/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully