וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "קיבלנו שיעור באיך מגיעים לדרבי, היכולת מבישה"

9.5.2016 / 8:45

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב מהתבוסה בדרבי. השחקנים התקשו לתת הסברים: נאור: אם נגיע ככה לפלייאוף, אין לנו סיכוי". המשטרה הבטיחה לאנשי הקבוצה לאתר את המאבטח שריסס גז מדמיע

one

הפועל תל אביב הגיעה אמש (ראשון) ליד אליהו לדרבי התל אביבי הגדול עם הרבה מאוד ציפיות, אך כבר בתום רבע ראשון, בו ספגו 40 נקודות, היה ברור שציפיות לחוד ויכולת לחוד. האדומים התפרקו במחצית ראשונה זוועתית שבסיומה פיגרו 70:37, ובמחצית השנייה לא הצליחו להמתיק את הגלולה ויצאו עם הפסד כואב 116:86. במחצית נזף המאמן שרון אברהמי בשחקניו על היכולת ההגנתית, ובקבוצה יעברו בימים הקרובים על קלטת המשחק כדי לנסות ולהכין את הקבוצה אחרת לקראת רבע גמר הפלייאוף.

"קיבלנו שיעור באיך מגיעים לדרבי", אמר אחד השחקנים המאוכזבים בסיום המשחק. "אף אחד לא בא עם כוונה להפסיד או להיראות כמו שנראינו, אבל צריך להסיק את המסקנות, כי מהצד נראה אפילו גרוע יותר מאיך שזה נראה מהפרקט". השחקנים הגנו על נייט רובינסון שקלע 11 נקודות ונראה מתחת לרמתו: "דיברו איתו כל כך הרבה השבוע על לא להיכנס לפרובוקציות, ואיך לא ככה ואיך לא אחרת, אז זה משנה את הגישה שהוא בא איתה עד היום. אין לו חלק שונה בהפסד מאף שחקן אחר כאן".

איתי שגב מצוין/ברני ארדוב

הקפטן מתן נאור נשלח אל מסיבת העיתונאים וסרב לתת הסבר למשחק: "אין לי הרבה מה להגיד, אפילו לא יכול לנתח את זה. מאוכזב מאוד מאיך שהגענו למשחק הזה, לא חושב שדיבורים או הסברים מבחינתי יעזרו באיזשהו צורה", אמר נאור, "יש דברים שאתה אומר ויש דברים שאתה עושה. אם נגיע ככה, אין לנו סיכוי בפלייאוף. חד וחלק. אני מאוד מאוכזב, מתבייש באיך שהתחלנו את המשחק הזה".

אם היכולת על הפרקט לא הספיקה, הגיע הבלאגן ביציעים ששם חותמת על ערב שבהפועל ירצו לשכוח. במהלך המחצית נוצר עימות מילולי בין אוהדי הפועל לאוהדי מכבי תל אביב במבואה שליד שער 4, כשכוסות נזרקו משני הצדדים ואחד מאוהדי מכבי נעצר. בתגובה התעמתו המאבטחים עם אוהדי הקבוצה ועל פי האדומים והמשטרה אחד מהם שלף גז מדמיע או גז פלפל וריסס באוויר מה שגרם לחנק ופציעות קלות אצל חלק מהאוהדים. אוהדי הפועל קיבלו בהתחלה החלטה לצאת מהאולם, אך לאחר מספר דקות חזרו בהם. במשטרה הבטיחו לאנשי הקבוצה כי ימצאו את המאבטח על פי מצלמות האבטחה, ויתנו עמו את הדין.

לפני המשחק נערכה הצעדה המסורתית של אוהדי הקבוצה מאזור הסינרמה ליד אליהו, צעדה שעברה ללא אירועים מיוחדים, לאחר שנעשה תיאום בין ראשי הפועל תל אביב לכוחות האבטחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully