וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפודיום, פרק 40: עם אופיר סער ואודי הירש, על ליגת העל ו-NBA

הפודקאסט של אנשי וואלה! ספורט, אורן יוסיפוביץ וניצן ליבנה. עם אופיר סער, על הצהובים של מכבי חיפה, בניון לבית"ר, ענייני אצילי והתחתית. ועם אודי הירש, על המועמדויות של בלאט, ליגת השלשות של אמריקה וענייני פלייאוף בוערים

פרק 40 של "הפודיום". מתחילים עם אופיר סער, על ליגת העל. דנים בפרשת הכרטיסים הצהובים של מכבי חיפה בדוחא, ענישה אלטרנטיבית, הציטוטים של יוסי בניון אחרי ה-0:1 בסכנין, האם יש פתרון לסוגיית עומר אצילי, לקראת הפועל באר שבע-בית"ר ירושלים ומה עשו חלוצי מכבי תל אביב העונה.

אז נכנס אודי הירש, וניסינו להבין האם דיוויד בלאט מחזק אחיזתו בתקשורת האמריקאית, הסכנה שבהגעה לקבוצה כמו ניו יורק ניקס, עד כמה השתפרה קליבלנד תחת טיירון לו, השלשות שכבשו את כל הליגה וניתוח סדרות חצי הגמר.

לו"ז האזנה:

אופיר הוכח כתחליף ראוי לטוכמן ודיבר על כאבי גב ועל אישתו (01:00), הצהובים של מכבי חיפה (04:50), יוסיפון מציע עונשים אלטרנטיבים לבזבוזי זמן וצהובים מכוונים - ניצן לא מתרשם (12:30), יוסי בניון, המו"מ התקשורתי והאם יסיים בבית"ר ירושלים (16:00), ענייני אצילי (19:50), לקראת טרנר בשני - מה רוצים שחקני בית"ר? (22:30), מעקב אנשי הברזל של ניצן (25:00), הריצות של שלומי דורה (30:30), מה תעשה מכבי תל אביב בעמדת החלוץ? (36:20)

מסיימים עם אופיר, עוברים לאודי הירש: האם דייויד בלאט הוא היורש החוקי של אברם (39:40)? האם שווה לקבל הזדמנות שניה בליגה הזו (47:20) אזהרת פטריוטיות – השיפור של קליבלנד (49:40) ניתוח סדרות חצי הגמר (53:00)

הצעת החוק "סטירה בהפתעה"

להצעות והערות:
orenjos@walla.co.il

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • עוד באותו נושא:
  • הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully