וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהמי: "התביישתי", טבק: "לא אהבנו שהם חגגו עלינו בפעם שעברה"

מאמן הפועל תל אביב נשמע מאוכזב אחרי ה-116:86 בדרבי: "מכבי נתנה לנו בעיטה בתחת, כנראה שבאנו שאננים". מאמן הצהובים חגג: "השחקנים שלי לקחו אישית את ההפסד בדרבי הקודם"

one

מכבי תל אביב שחררה היום (ראשון) אנחת רווחה גדולה. הצהובים דרסו 86:116 את הפועל תל אביב בדרבי, במסגרת המחזור ה-32 והלפני אחרון בליגת העל. הקבוצה של ז'אן טבק נראתה מצוין, עלתה ל-0:10 מהיר, קלעה 40 נקודות ברבע הראשון וירדה למחצית ב-37:70, ממנו לא הייתה דרך חזרה לאדומים.

איתי שגב מצוין/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי אמר לאחר המשחק: "כל מי שהיה פה ידע שמכבי תתנפל עלינו אחרי הניצחון האחרון, אבל עדיין ספגנו 70 נקודות במחצית. לא היינו שם ושילמנו על זה. אמרתי דברים קשים לשחקנים במחצית. לא היינו שם באגרסיביות. התביישתי באיך שנראינו. אולי השחקנים שלנו באו בשאננות ומכבי נתנה לנו בעיטה בתחת. אני מסתכל עכשיו קדימה לפלייאוף מול הפועל ירושלים ומקווה שהחבר'ה שלי מבינים מה קורה כשלא מגיעים מוכנים. צריך לנסות לעשות משהו בסדרה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עורך דין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עורך הדין שמעון מזרחי בטירוף/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק אמר: "נהרגנו פיזית נגד הפועל במשחק הקודם, וזה היה המסר לפני המשחק הזה. המשחק הזה לא היה כל כך חשוב איך לשחק, אלא להשתוות לאגרסיביות של הפועל. ההגנה הטובה שלנו נתנה לנו הזדמנויות טובות בהתקפה וקלענו באחוזים נהדרים במחצית הראשונה, מעל 75 אחוז ל-2. במחצית השנייה הורדנו את הרגל מהגז, ושמרנו על התוצאה.

"השבוע ראינו שיש אנרגיות גבוהות באימונים, ידענו שנבוא לשחק ולתת כל מה שיש לנו. שחקנים הם בני אדם והם מנסים. מה שקרה פה בפעם שעברה נגדם היה מביך, איך ששיחקנו, מביך איך שהם חגגו, לא אהבנו את זה. לא אהבנו איך שהם חגגו, והשחקנים לקחו את זה אישית. זה לא היה חשוב אם ננצח או נפסיד, זה היה חשוב בשביל הארגון והאוהדים.

"זה לא אותו דבר לשחק נגד הפועל או קבוצות חזקות אחרות, במיוחד כשיש תואר על השולחן, שתי הקבוצות מביאות את המקסימום ואז הכל תלוי ביכולות. אני לא מסתכל על השחקנים לפי הפספורט שלהם. אנחנו מבוססים על השחקנים הישראלים, החוזקות שלנו זה הישראלים, יש לנו זרים טובים, שאחד הטובים שבהם פצוע. אנחנו מנסים ללמוד ולהתכונן לפלייאוף, כי אולי נצליח להחזיר את השחקנים לפלייאוף, ואולי לא". על דגן יבזורי: "דגן פותח כי בשלב הזה אתה צריך לשלב שחקנים שיכולים לשמור ושחקנים שיכולים לקלוע, אם תשחק בהרכב התקפי טוב, הקבוצות יעברו אותך. יותר קשה לעשות פוסט אפ על דגן מאשר רוצ'סטי ובגלל זה הוא פתח, אני מעדיף גופות גדולים יותר מאשר קטנים יותר".

על החזרה של דווין סמית', אמר המאמן הקרואטי: "דווין חזר בצורה טובה אחרי הניתוח, כמו טרבור, לפעמים יש סיבוכים, במשחק נגד נהריה, בנחיתה אחת הוא נפצע שוב בברך והוא חוזר מזה עכשיו. אני לא פוחד אם הוא יחזור או לא, אני מפחד באיזה כושר הוא יהיה, הוא כבר שבועיים בחוץ וזה לא סימן טוב. אנחנו נשחק עם מה שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully