וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: ניצחון גדול להפועל ירושלים, יבנה קרובה לליגה א'

הקבוצה של אלי מחפוד את העבודה עם 0:3 על הפועל נצרת עילית משערים של איתמר כהן (58) וברונו ריקרדי (81, 88) ופתחה פער של ארבע נקודות מיבנה, שהפסידה 1:0 להפועל ראשון לציון בצל הטענות של איל ברקוביץ'

מ.ס. אשדוד והפועל אשקלון (מעשית) כבר עלו לליגת העל, עירוני קרית גת ירדה רשמית לליגה א' וכעת השאלה היחידה שנותרה פתוחה בליגה הלאומית היא מי תהיה היורדת השנייה ומי תלך למבחנים מהפלייאוף התחתון. התשובה: ככל הנראה מכבי יבנה, שירדה למקום הלפני אחרון בשבוע שעבר, והפסידה הערב (שני) 1:0 להפועל ראשון לציון בזמן שהפועל ירושלים גברה על נצרת עילית 0:3.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים, מקדימה: ברונו לוז. מגד גוזני
אפשר לחייך. ברונו לוז ושחקני הפועל ירושלים/מגד גוזני

הפועל ירושלים - הפועל נצרת עילית 0:3

המומנטום המצוין של המארחת נמשך, וכעת היא רחוקה ארבע נקודות מהקו האדום, כשנותרו עוד שני מחזורים לעונה. איתמר כהן (58) וצמד של ברונו ריקרדו (81, 88) עשו את העבודה.

הפועל ראשון לציון - מכבי יבנה 0:1

בצל הטענות של איל ברקוביץ' לגבי כשרות המשחק והליגה כולה, השחקנים שלו עשו את שלהם, חזרו לנצח אחרי כמעט שלושה חודשים וקירבו את מכבי יבנה לליגה א'. הקבוצה הכבויה של יוסי זוזוט כלל לא סיכנה את מתן עמבר ונכנעה בדקה ה-25 לשער של עדן שרם, שנשאר לבדו מול גל טובלי ולא נכשל. יבנה רחוקה כעת ארבע נקודות גם מהמקום המוליך למבחנים וצפויה להיפרד מהלאומית אחרי ארבע שנים.

משחקים נוספים:

עירוני רמת השרון - הפועל עפולה 0:2
לרמת השרון: בן בן יאיר (45), אוזור ננמקה (57)

עירוני קרית גת - בית"ר תל אביב רמלה 4:0
לבית"ר תל אביב רמלה: יונתן כהן (45), רוסלן ברסקי (68), אבי אבינו (80), מתן חוזז (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully