וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: זלאטן איברהימוביץ' נבחר לשחקן העונה בפעם השלישית

אחרי הפסקה של שנה, השבדי של פ.ס.ז' שוב קיבל את הפרס אחרי שהוביל את קבוצתו לאליפות עם 35 שערים ב-29 משחקים. בלאן מאמן העונה, דמבלה השחקן הצעיר, גריזמן הצרפתי הטוב ביותר

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. AP
עוד פרס לאוסף. זלאטן איברהימוביץ'/AP

זלאטן איברהימוביץ' זכה הערב (ראשון) בפרס השחקן המצטיין של הליגה הצרפתית לעונת 2015/16, מטעם מנהלת הליגה וארגון השחקנים. זו הזכייה השלישית של הכוכב השבדי בארבע השנים שלו בצרפת, אחרי שקיבל את הפרס ב-2013 ו-2014 והפסיד אותו לאלכסנדר לקאזט בשנה שעברה.

החלוץ בן ה-34, שהוביל את פריס סן ז'רמן לאליפות רביעית ברציפות, קבע שיא אישי עם 35 שערי ליגה, אותם הבקיע ב-29 משחקים בלבד בהם שותף. הוא הקדים את חאתם בן ארפה מניס, חברו לקבוצה אנחל די מריה ואת לסאנה דיארה ממארסיי שסיים במקום הרביעי.

מאמנו בפ.ס.ז', לורן בלאן, נבחר שוב למאמן העונה כשהקדים את תיירי לוריי (גאזלק אז'קסיו), קלוד פואל (ניס) וסטפן מולן (אנז'ה).

שחקן ראן, עוסמאן דמבלה. רויטרס
הערכה מהחברים למקצוע. עוסמאן דמבלה/רויטרס

עוסמאן דמבלה הצעיר, כוכבה המבטיח של ראן, נבחר לשחקן הצעיר של העונה בזכות 12 שערים ב-25 משחקים ומרדף של ברצלונה, באיירן מינכן, דורטמונד ואחרות. דמבלה בן ה-19 הקדים את ונסן קוזיילו (ניס), תומא למאר (מונאקו) ואדריאן ראביו (פ.ס.ז').

פייריק קאפל, קשרה של אנז'ה, קיבל את פרס שער העונה בזכות ההקפצה והטיל מהאוויר לרשת גנגאן. סטיב מנדנדה, הקפטן של מארסיי, נבחר לשוער העונה למרות הקמפיין המאכזב של קבוצתו. אנטואן גריזמן נבחר לשחקן הצרפתי של העונה (בכל הליגות), בזכות היכולת המעולה שלו במדי אתלטיקו מדריד שהעפילה לגמר ליגת האלופות.

נבחרת העונה בליג 1 כוללת שמונה שחקנים מפריס סן ז'רמן (סרז' אורייה, דויד לואיז, טיאגו סילבה, מקסוול, מרקו וראטי, בלס מטוידי, אנחל די מריה וזלאטן) כשאיתם השוער מנדנדה, דיארה ובן ארפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully