וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווייטסייד ו-ולנצ'יונאס ככל הנראה סיימו את חצי גמר המזרח

סנטר ההיט עבר בדיקת MRI שלימדה כי הוא סובל מנקע בברכו וככל הנראה ייעדר שבועיים. וייד: "חבר'ה יצטרכו לעשות צעד קדימה". סנטר טורונטו אובחן כסובל מנקע בקרסול, וגם הוא בחוץ

חסן וויטסייד, מיאמי היט. AP
חדשות רעות. ווייטסייד/AP

הסדרה המסקרנת בין טורונטו ומיאמי הפכה הערב (ראשון) מסקרנת עוד יותר, כשנודע כי חסן ווייטסייד ויונאס ולנצ'יונאס ככל הנראה סיימו אותה בשל פציעות. סנטר ההיט נפצע בברכו במהלך הרבע השני, דידה החוצה ולא שב לפרקט. כעת, לאחר בדיקת MRI, התברר כי הוא סובל מנקע בברכו הימנית, ובעוד מיאמי לא נקבה בזמן היעדרות, בארצות הברית מדברים על כשבועיים מחוץ לפרקט.

"חבר'ה יצטרכו לעשות צעד קדימה", אמר וייד עוד לפני בדיקת ה-MRI, "אף אחד לא יכול להיות חסן ווייטסייד, נצטרך למצוא דרך להתמודד". מדובר בחדשות רעות במיוחד עבור ההיט שחסרים כבר את כריס בוש, ונותרים עם קו קדמי מדולל למדי, הכולל את ג'וש מקרוברטס ואמארה סטודמאייר. בשלושת המשחקים הראשונים בסדרה העמיד ווייטסייד ממוצעים של 9.3 נקודות, 9.7 ריבאונדים ו-1.3 חסימות לערב. בפלייאוף כולו הוא עומד על 12 נקודות, 10.9 ריבאונדים ו-2.8 חסימות, ובעונה הסדירה העמיד ממוצעים מצוינים של 14.2 נקודות, 11.8 ריבאונדים ו-3.7 חסימות למשחק.

ולנצ'יונאס, לעומת זאת, נפצע בקרסולו הימני במהלך הרבע השלישי, וכעת מתברר כי הוא סובל מנקע ולא יוכל לשוב להמשך הסדרה. הליטאי סיפק עד כה פלייאוף נהדר והצטיין בפרט מול ההיט, עם 18.3 נקודות, 12.7 ריבאונדים ו-1.3 חסימות למשחק בסדרה.

משחק 4 בסדרה ייערך בלילה שבין שני לשלישי במיאמי, כשהמארחת תנסה לאזן למרות הכל ל-2:2.

יונאס ולנצ'יונאס, טורונטו ראפטורס. GettyImages
מה יהיה? ולנצ'יונאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully