וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב טענו: מאבטח השתמש נגדנו בגז מדמיע

8.5.2016 / 22:07

בלגן בהפסקת הדרבי: ארגון האולטראס של האדומים נטש וחזר, המשטרה מנסה להגיע למאבטח שהפעיל את הגז המדמיע. שני אוהדי הפועל תל אביב נעצרו, אוהד של מכבי תל אביב עוכב לחקירה

ברני ארדוב

צפו במהומה בהפסקת הדרבי

בלגן במחצית של הדרבי התל אביבי הערב (ראשון). במבואה סמוך ליציע 4, מיד אחרי שאוהדי הפועל תל אביב קיללו את אוהדי מכבי, כמה מאוהדי הצהובים התעמתו איתם מילולית ואחד מהם אף השליך כוס לעבר היציע האדום. זה קרה מול עיניהם של השוטרים שעיכבו אותו לחקירה.

אולטראס אוהדי הפועל תל אביב נטש את האולם לאחר עימות עם המשטרה במחצית. לטענת האוהדים ננקטה נגדם אלימות מופרזת ולגרסת כמה מהם הופעל גם גז מדמיע בידי אחד המאבטחים. שניים מאוהדי הפועל תל אביב נעצרו, כשאחד מהם הוא בן 16 ולטענת המשטרה הוא התחיל בכל המהומה. מספר אוהדים אחרים של הקבוצה נזקקו לטיפול רפואי.

דובר מרחב יפתח, סמי דזובס אמר בטלוויזיה ש"ייתכן שנעשה בזמן פיזור המפגינים. והמתלהמים שימוש בגז מדמיע, הנושא בבדיקה".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב במהלך הדרבי, המצולמים אינם המעורבים במהומה/ברני ארדוב

אחרי לא מעט תיאומים מול כוחות המשטרה והאבטחה, עברה הצעדה המסורתית של אוהדי הפועל תל אביב ליד אליהו ללא התפרעויות ומעצרים. כ-200 אוהדים התכנסו החל מהשעה שבע בערב במרחק של כמה מאות מטרים מהאולם, ועשו את דרכם תוך כדי שירי נאצה לעבר האולם. בהתאם להסכמות עם המשטרה, בנקודה מסוימת שקרובה לאולם הפסיקו האוהדים את שירי הנאצה, ואלו עשו את דרכם לתוך האולם.

בהפועל תל אביב נשמו לרווחה כשבניגוד לדרבי הקודם, בו נעצרו תשעה אוהדים ומספר אוהדים נוספים הוכו על ידי המשטרה, האירוע עבר בהצלחה. "כל מה שנותר זה לנצח במשחק ולחזור הביתה מאושרים", אמרו בקבוצה. כחלק מההכנות לקראת המשחק, החליטו ביד אליהו לבטל את שורת ההפרדה בין אוהדי הפועל תל אביב ליציע התחתון, ובמקום זה הוצב מעין גג שיגן על האוהדים שיושבים באולם ארבע, לאחר שבשנים האחרונות הושלכו חפצים מהיציע לעבר היושבים מתחתיהם.

אוהדי הפועל תל אביב. אור שקדי, מערכת וואלה
הצעדה עברה בשקט/מערכת וואלה, אור שקדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully