וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.וו איינדהובן זכתה באליפות הולנד אחרי דרמה ענקית במחזור הסיום

קבוצתו של פיליפ קוקו גברה 1:3 על זוולה בזכות צמד של לוק דה יונג, דילגה מעל אייאקס שאיכזבה עם 1:1 מול דה חראפשחאפ שכבר איבדה עניין בליגה וזכתה באליפות שניה ברציפות ו-23 בתולדותיה

שחקני פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
הכי מתוק שיש. פ.ס.וו חוגגת/GettyImages

המחזור האחרון בליגה ההולנדית התקיים היום (ראשון) וסיפק דרמה ענקית בסופה פ.ס.וו איינדהובן זכתה באליפות השניה ברציפות וה-23 בתולדותיה. קבוצתו של פיליפ קוקו התארחה אצל זוולה בידיעה שהיא חייבת לנצח ובמקביל לצפות למעידה של אייאקס על מנת לזכות בתואר, וזה בדיוק מה שקרה. האדומים-לבנים גברו 1:3 על הקבוצה שסיימה במקום השמיני (ועם כרטיס לליגה האירופית) בעוד שחקניו של פרנק דה בור כשלו בשמירה על הפסגה עם 1:1 בדה חראפשחאפ. מדובר בתוצאה מאכזבת במיוחד עבור קבוצת שיאנית האליפויות בהולנד (33), שכן לדה חראפשחאפ לא היה על מה לשחק, והיא בכל מקרה תשחק בפלייאוף הירידה של הליגה.

זוולה - פ.ס.וו איינדהובן 3:1

ניצחן שישי ברציפות לאורחים מאז ההפסד הביתי לאייאקס שבעקבותיו איבדו את הפסגה. יורגן לוקדיה העלה אותם ליתרון בדקה ה-34 ולוק דה יונג הכפיל על סף הירידה למחצית. וואסים בואי צימק בדקה ה-65 והפיח תקוות באוהדי אייאקס, אך דה יונג הוסיף את השני שלו כבר לאחר דקה עם שערו ה-26 העונה בליגה. פ.ס.וו משלימה שנה חלומית לאחר שהעפילה לשמינית גמר ליגת האלופות.

דה חראפשחאפ - אייאקס 1:1

אכזבה ענקית לאורחים, שהגיעו למחזור האחרון מהמקום הראשון בזכות הפרש שערים ורצו לשוב לזכות אחרי הפסקה של שנה באליפות. אמין יואנס עוד העלה אותם ליתרון לפי התוכנית בדקה ה-16 אך בראיין סמיתס הימם עם שער השוויון בדקה ה-55 וסימן אובדן דרמטי של התואר.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן לוק דה יונג. GettyImages
צמד ואליפות. דה יונג/GettyImages

מספרי האליפות

* זוהי האליפות ה-23 בתולדות פ.ס.וו איינדהובן והיא שניה אחרי אייאקס, לה יש 33.

* דה חראפשחאפ אולי לא עברה עונה טובה במיוחד מבחינתה, אך בדבר אחד היא יכולה להתגאות. הקבוצה כבשה תשעה שערים העונה מול שלוש הגדולות של הליגה (פ.ס.וו, אייאקס ופיינורד) - יותר מכל קבוצה אחרת (מתוך 39 שכבשה בסך הכל).

* הצמד שכבש לוק דה יונג במשחק האליפות העלה את מאזנו העונה ל-26 שערי ליגה, הוא הראשון שמגיע לכמות הזו במועדון מאז מתייה קזמן ב-2002/03.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מרקו ואן חינקל מציג את הצלחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully