וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי קרית גת עשויה לרדת אחרי עונה אחת בלבד

8.5.2016 / 16:19

הקבוצה של נתי כהן תרד לליגה הלאומית אם תפסיד לבני הרצליה בחוץ, ובמקביל נס ציונה תנצח את אשדוד וצביקה שרף. בנוסף, האלופה הפועל ירושלים תארח את הפועל חולון (כל המשחקים, 19:45, ספורט 5)

one

המחזור ה-32 והלפני אחרון בליגת העל, יינעל מחר (שני) עם שלושה משחקים שייערכו בו זמנית: האלופה ומוליכת הטבלה הפועל ירושלים, תארח בביתה את הפועל חולון, שמצידה תקווה לשרוד רשמית בליגה כבר בתום המחזור (0:2 לירושלים במפגשים בין הקבוצות העונה). האחרונה בטבלה, מכבי קרית גת, עלולה לרדת לליגה הלאומית אם תפסיד לבני הרצליה בחוץ (0:2 להרצליה במפגשים בין הקבוצות העונה) ובמקביל תנצח עירוני נס ציונה את מכבי אשדוד/באר טוביה (0:2 לאשדוד/באר טוביה במפגשים בין הקבוצות העונה). בכל תוצאה אחרת, ההכרעה תיפול במחזור הסיום.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
המומנטום ימשיך? אליהו/מגד גוזני

הפועל ירושלים - הפועל חולון (19:45, משולב בספורט 5)

עשרה ניצחונות רצופים הרימו את הביטחון של הפועל ירושלים לשמיים. הקבוצה של דני פרנקו חזרה בשבוע שעבר מפיגור של 21 הפרש מול הפועל תל אביב ויכולה להכנס לפלייאוף במומנטום שיא, בדרך האפשרית לאליפות שנייה ברציפות. אנשי האלופה היו מרוצים מאוד מהאופי שהפגינו השחקנים, ומקווים שזה יימשך במשחקים הקרובים, שהם כאמור לפרוטוקול בלבד. אדגר סוסה ימשיך לקבל את המקום בסגל, כשדונטה סמית' יחזור להתלבש על חשבונו של איליי הולמן. "חשוב לנו לשמור על המומנטום לקראת הפלייאוף. זו הזדמנות טובה עבורנו להמשיך ולשפר את עצמנו לקראת הישורת האחרונה" אמר ליאור אליהו לקראת המשחק, "ננסה לשחזר את היכולת מהמחצית השנייה מהמשחק האחרון מול הפועל תל אביב, מול יריבה שרוצה להבטיח את מקומה בליגה".

הניצחון הגדול של הפועל חולון בשבוע שעבר על עירוני נס ציונה קירב את הקבוצה של דן שמיר לעונה נוספת בליגת העל. כדי שחולון תישאר בליגה, היא צריכה לנצח באחד משני המשחקים שנותרו לה, או לחילופין לקוות להפסד של עירוני נס ציונה או מכבי קרית גת. גם במקרה ומכבי אשדוד/באר טוביה תפסיד פעמיים, חולון תישאר. בקבוצה מעוניינים מאוד לגמור את הסיפור עוד לפני מחזור הסיום, כשסקוטי ריינולדס, ששיחק בשבוע שעבר עם פציעה בברך, צפוי ליטול חלק במידתיות במהלך המשחק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סקוטי ריינולדס, הפועל חולון. ניב אהרונסון
אמור לשחק. ריינולדס/ניב אהרונסון

בני הרצליה - מכבי קרית גת (19:45, משולב בספורט 5)

עד לפני מספר שבועות בני הרצליה ראתה את עצמה כמועמדת מובילה להשגת יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף, אך השבועות האחרונים של מיקי גורקה וחניכיו היו קטסטרופליים, עם חמישה הפסדים בשישה משחקים. במהלך משחק החוץ בנהריה נקלעה הרצליה לבעיות בהתקפה, כשבמשך דקות רבות לא הצליחה לייצר מהלכים ראויים. בהרצליה יודעים שרק שני ניצחונות בשני המשחקים הקרובים ימנעו מהם בוודאות מפגש עם מכבי תל אביב ברבע גמר הפלייאוף, כשהפסד כפול עשוי לשלוח אותם עד המקום השמיני בטבלה. מי שנמצא בכושר רע מאוד הוא אבירם זליקוביץ', שקולע 3.8 נקודות בממוצע למשחק בחמשת המחזורים האחרונים.

בתום המחזור, מכבי קרית גת עשויה לחזור לליגה הלאומית אחרי עונה אחת בלבד. התסריט שיוריד את הקבוצה לליגת המשנה הוא פשוט מאוד - הפסד לבני הרצליה וניצחון של עירוני נס ציונה באשדוד. בקרית גת היו כאלה שהאמינו שאלאנדו טאקר, שקרע את המיניסקוס אך הביע רצון רב לשחק, יצליח להשתתף במשחקים מול הרצליה וראשון לציון, אך טאקר לא נמצא כשיר ולא יירשם בסגל. בקבוצה היו מרוצים מהלחימה שהפגינו השחקנים בהפסד למכבי חיפה, ויודעים שיצטרכו להוביל את בני הרצליה לסגנון המשחק שלהם כדי להפתיע ולשמור על סיכויי ההישרדות.

מאמן מכבי קרית גת נתי כהן. ברני ארדוב
חייבים ניצחון. נתי כהן/ברני ארדוב

מכבי אשדוד/באר טוביה - עירוני נס ציונה (19:45, משולב בספורט 5)

דווקא בהפסד בראשון לציון, השמיני בתשעת המחזורים האחרונים שלה, הצליחה מכבי אשדוד לרשום דקות טובות ונראתה קרוב יותר לאיך שקבוצה צריכה להראות. הקבוצה של צביקה שרף יודעת שניצחון על נס ציונה יספיק לה בוודאות להשאר בליגה עונה נוספת, והפסד יספיק רק אם מכבי קרית גת תפסיד לבני הרצליה, או לחילופין הפועל חולון תנצח בירושלים. אם ירושלים וקרית גת ינצחו, ואשדוד תפסיד, הצהובים עשויים לרדת במחזור הסיום. לקראת סיום המשחק בראשון לציון נפצע צ'ארלס תומאס בצורה לא קלה בקרסול, אך הוא כשיר להתמודדות.

בעירוני נס ציונה הגיעו עם הרבה אופטימיות למשחק החוץ נגד הפועל חולון בשבוע שעבר, אך מהר מאוד הבינו שהמשחק הולך לכיוונים לא טובים, וסיימו אותו עם תבוסה לא קלה. במועדון הכתום יודעים שכדי להבטיח את ההשארות שלהם לפני מחזור הסיום, עליהם לנצח את אשדוד בחוץ, ולקוות להפסד של קרית גת בהרצליה. כל תוצאה אחרת תעביר את ההכרעה עבור נס ציונה למחזור האחרון. בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מהיכולת שהציגו השחקנים, ובעיקר מחוסר היכולת לתרגם את הרצון והמוטיבציה של מהלך השבוע לכדי משחק. מי שלא יתלבש להתמודדות הוא טריקו וויט, בעוד פוקוואן אדווין ישוב לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully