וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פטריק אקנג טען שהוא עייף, הוא שקל לבקש ממאמנו שיותיר אותו בחוץ"

פרטים חדשים על מותו של קשר דינמו בוקרשט נחשפים. ברומניה טוענים שהקמרוני פנה לאחד מחבריו לקבוצה, ושיתף אותו בחולשתו. יותר מ-10 אלף אוהדים הגיעו לאצטדיון הקבוצה, וחלקו לו כבוד אחרון

AP

בווידאו: פטריק אקנג מתמוטט על כר הדשא

יותר מ-10 אלף איש הגיעו היום (ראשון) לאצטדיונה של דינמו בוקרשט, כדי לחלוק כבוד אחרון לשחקן הקבוצה לשעבר, הקמרוני פטריק אקנג, שהלך לעולמו ביום שישי בגיל 26 בלבד לאחר שהתמוטט על כר הדשא במהלך משחק. כר הדשא באצטדיון של דינמו הפך ליום אחד לסוג של הלוויה, כשנרות, פרחים, תמונות ושאר מזכרות הונחו על הדשא כדי לכבד את מותו של שחקן הקבוצה.

ברומניה מפרסמים פרטים חדשים על הפרשה, כשכעת מסתבר שאקנג הרגיש עייף לפני שעלה לשחק, וטען זאת בפני אחד מחבריו. על פי טענת החבר, אקנג שקל לפנות למאמנו ולבקש ממנו שלא לשתפו, בשל החולשה שאותה הרגיש. רופא הקבוצה, שטען כי ביצע פעולות החייאה בשחקן בעת ששהה על האמבולנס, נחקר על ידי המשטרה, כשגם נהג האמבולנס עצמו תושאל בנושא.

כזכור, במהלך המשחק של דינמו בוקרשט מול ויטורול בשישי התמוטט הקשר שבע דקות בלבד לאחר שנכנס לכר הדשא, ופונה לבית חולים כשהוא מחוסר הכרה. מאוחר יותר, הרופאים, שנלחמו במשך כשעה וחצי על חייו, נאלצו לקבוע את מותו אחרי פעולות החייאה מרובות שלא צלחו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרדיה. אקנג על כר הדשא/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי דיווחים, עד אשר הגיע לבית החולים לא זכה אקנג לשום טיפול רפואי שהוא. כשכן הגיע סוף סוף זה כבר היה מאוחר מדי: הרופאים נלחמו על חייו למשך כשעה וחצי, אך ללא הצלחה.

אקנג יצא לאירופה לראשונה בקיץ 2009, כשחתם בלה מאן הצרפתית. לאחר ששיחק בליגות המשנה בצרפת עבר בקיץ 2014 לקורדובה מהליגה הבכירה בספרד ורשם בשורותיה 14 הופעות ושער אחד. בתחילת 2015 רשם הופעת בכורה בנבחרת קמרון, ושנה לאחר מכן עזב לדינמו בוקרשט, והבקיע את השער היחיד שלו במועדון לפני כשבועיים, בחצי גמר הגביע הרומני.

"בשם כל דינמו אנחנו מאחלים את תנחומינו למשפחה. שאלוהים ינצור את נשמתו", נכתב בעמוד הפייסבוק של דינמו בוקרשט. בעמוד הטוויטר של קורדובה נכתב: "אין מילים לתאר את הצער שלנו מהמוות של פטריק אקנג. לעולם לא נשכח אותך, חבר. נוח על משכבך בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully