וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי וארסנל נפרדו ב-2:2

משחק מלא שערים בקרב על המקום השלישי: אגוארו (8) ודה בראונה (51) כבשו למארחת, ז'ירו (10) ואלכסיס סאנצ'ס (68) איזנו פעמיים. התותחנים נותרו במקום השלישי, סיטי יכולה לאבד את המקום הרביעי ליריבה העירונית. טוטנהאם הפסידה 2:1 לסאות'המפטון, ליברפול - ווטפורד 0:2

one

המחזור ה-37 בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. בראשון טוטנהאם כשלה והפסידה 2:1 בבית לסאות'המפטון, ליברפול עשתה את שלה עם 0:2 ביתי מול ווטפורד. במשחק המרכזי מנצ'סטר סיטי וארסנל נפרדו ב-2:2.

אגוארו חוגג/רויטרס

התכולים נפרדו מהמנג'ר מנואל פלגריני, שעמד על הקווים בפעם האחרונה במשחק בית של סיטי. לצערה של מנצ'סטר סיטי, היא לא הצליחה לנצח וסיימה ב-2:2 ביתי מול ארסנל, תוצאה שמסבכת מאוד את הקבוצה ממנצ'סטר במאבק שלה מול היריבה העירונית על המקום הרביעי. הסיטיזנס רחוקים שתי נקודות בלבד מיונייטד, לה יש משחק חסר אותו תשלים מול ווסטהאם השבוע. ארסנל נראית בדרך הכמעט בטוחה למקום השלישי והבטחת הכרטיס לאלופות כשהיא במקום הזה עם 68 נקודות, שלוש יותר מסיטי וחמש יותר מיונייטד כרגע.

סרחיו אגוארו העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השמינית, אוליבייה ז'ירו שבר בצורת ארוכה מאוד ואיזן בדקה העשירית. קווין דה בראונה החזיר את היתרון לסיטיזנס בדקה ה-51, אבל אלכסיס סאנצ'ס קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-68 וסידר לארסנל נקודה יקרה, או יותר נכון גזל מסיטי שתי נקודות יקרות.

מהלך המשחק

1

המשחק יצא לדרך

ונגר ופלגריני/רויטרס
8
גול

פרננדיניו הוריד כדור לסרחיו אגוארו, שבעט מ-16 מטר מדויק מאוד עם רגל שמאל לפינה הקרובה וקבע 0:1 למנצ'סטר סיטי

10

ראמזי הגביה משמאל, קלישי ניסה להוריד עם הראש להארט, אבל הכניע אותו. למזלו, זה פגע בקורה ויצא לקרן ולכן נמנעה ממנו מבוכה ענקית

10
גול

אלכס איוובי הגביה קרן משמאל ומצא את ז'ירו חופשי לחלוטין, החלוץ הצרפתי נגח בקלות פנימה את ה-1:1. כישלון גדול בהגנת סיטי שהשאירה את השחקן הכי מסוכן של התותחנים בראש חופשי

11

השער של ז'ירו הוא הראשון שלו ב-16 משחקי הליגה האחרונים

נותר חופשי לגמרי בקרן וכבש/רויטרס
16

אגוארו בעט חזק מתוך הרחבה, אבל נבלם לקרן

24

דני וולבק נפצע והוחלף על ידי ג'ק ווילשר

45

המחצית הסתיימה עם 1:1 ואחרי דקות נטולות מצבים

49

איהנאצ'ו נשלח לעומק ובעט מזווית קשה לרשת החיצונית

51
גול

ביירין איבד לדה בראונה, שדהר קדימה, עבר שני שחקנים ובעט יפה פנימה מ-18 מטר לפינה הקרובה את ה-1:2 של סיטי

דה בראונה חוגג את השער שלו/רויטרס
67

מהלך קבוצתי יפה של ארסנל הסתיים כשוולקוט קיבל כדור עומק נהדר ונשאר מול הארט, אבל בעט החוצה

68
גול

איזה שער נהדר. אלכסיס סאנצ'ס הכניס לז'ירו, שהשאיר לו בצורה נהדרת והצ'יליאני נותר לבד מול הארט ובעט פנימה את ה-2:2

73

אגוארו קיבל כדור מהאוויר ובעט מזווית קשה לרשת החיצונית

74

מהלך גדול בין אגוארו לדה בראונה. הארגנטינאי מסר לבלגי, שהקפיץ לו, ואגוארו בעט מהאוויר החוצה

אלכסיס סאנצ'ס בועט את השער שלו/רויטרס
90

שריקת הסיום במנצ'סטר, 2:2 שמשרת יותר את ארסנל מאשר את סיטי

טוטנהאם - סאות'המפטון 2:1

הקדושים עם ניצחון חוץ מרשים שיכול לגרום לטוטנהאם לאבד אפילו את המקום השני ליריבה המושבעת, ארסנל. צמד של סטיבן דייויס סידר לסאות'המפטון 1:2 מרשים בחוץ מול טוטנהאם וטיפסה אל המקום השישי.

יונג מין סון העלה את התרנגולים ליתרון בדקה ה-16. אריק לאמלה הכניס כדור עומק לדרום קוריאני, שהגיע מאחור ולא היה בנבדל, מין סון ניצל חולמנות של ההגנה שחשבה שהיה נבדל, עבר למרכז, הכניע את השומר ובעט פנימה את ה-0:1. השוויון הגיע בדקה ה-31. דושאן טאדיץ' יישר מימין למרכז וסטיבן דייויס המשיך בנגיעה פנימה את ה-1:1. המהפך הושלם בדקה ה-72 כששוב שני המעורבים היו טאדיץ' המבשל ודייויס הכובש. הפעם טאדיץ' השאיר לדייויס, שנע משמאל למרכז ושחרר בעיטה לפינה הקרובה, הוגו לוריס כנראה לא אמד נכון את מהירות הכדור בגלל הבדלי השמש והצל וזה חדר פנימה, 1:2.

דני רוז שחקן טוטנהאם. רויטרס
הפסד בית כואב. דני רוז/רויטרס

ליברפול - ווטפורד 0:2

במשחק לפרוטוקל בלבד ניצחה קבוצתו של יורגן קלופ שמתכוננת לגמר הליגה האירופית. כריסטיאן בנטקה העביר רוחב בתוך הרחבה וג'ו אלן דחק פנימה את הראשון בגליץ' מכל הנשמה בדקה ה-35. בדקה ב-76 שאיי אוג'ו חטף כדור מהגנת האורחים, העביר לרוברטו פירמינו שהתקדם מעט ובעט מקצה הרחבה כדור שאאורליו גומס ליטף אך לא יותר מזה וקבע את תוצאת המשחק. הברזילאי בדרך לסגור עונה מצוינת מבחינתו עם עשרה שערים ושבעה בישולים. מאז תחילת 2016 הוא כבש תשעה, הכי הרבה בליגה יחד עם האלוף הטרי ג'יימי ורדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully