וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הבטיחה את המקום השלישי בתום העונה הסדירה

למרות תקופה לא טובה, הצליחו הירוקים לנצח את הפועל אילת 58:71 ויסיימו במקום השלישי. ורגאס שוב בלט, הפעם עם 17 נקודות. הדר: "אין לי יריבה מועדפת". הקבוצה של אלפסי גברה 71:81 על מכבי ראשון לציון והבטיחה את המקום הרביעי

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי חיפה

שני משחקים נערכו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-32 בליגת העל. מכבי חיפה ניצחה את הפועל אילת והבטיחה את המקום השלישי, עירוני נהריה גברה בחוץ על מכבי ראשון לציון והבטיחה את המקום הרביעי.

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון, מערכת וואלה! NEWS
ההתחלה הייתה טובה, ההמשך קצת פחות. דאוסון/מערכת וואלה! NEWS, אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון - עירוני נהריה 81:71

עירוני נהריה המשיכה בתקופה הנהדרת שבה היא נמצאת, ניצחה את יריבתה הכתומה והבטיחה לעצמה את המקום הרביעי עם סיום העונה הסדירה. הסגולים רשמו ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, בעוד שהכתומים עשויים לפגוש בסדרות הפלייאוף את מכבי תל אביב או הפועל ירושלים בעקבות ההפסד. מכבי ראשון לציון אמנם פתחה את המשחק יותר טוב, בעזרת רבע ראשון מצוין, אך יריבתה השתלטה על המשחק והבטיחה לעצמה את ניצחון החוץ החשוב, הרבה בזכות יכולת נהדרת של גילברט בראון.

קלעו למכבי ראשון לציון: שון דאוסון 21 נקודות, 6 ריבאונדים, 6 חטיפות, 3 אסיסטים וחסימה, מארק ליונס 17, כריס רייט 13, דריל מונרו 11 ו-8 ריבאונדים, טוני יאנגר 7, ניצן חנוכי 2.

קלעו לעירוני נהריה: גילברט בראון 24 נקודות ו-6 ריבאונדים, קוואמה ווהן 15 ו-5 אסיסטים, גילי אמיתי 11, מייקל אומה 8, ערן אסנטי 6, עודד ברנדווין 5 ו-7 ריבאונדים, אורי קוקיה 4 ו-9 ריבאונדים.

אריק אלפסי המאושר אמר בסיום: "כיף להיות חלק מההיסטוריה של נהריה. אני שמח שאנחנו נראים טוב לפני הישורת האחרונה. אנחנו נראים טוב בתקופה האחרונה ולא משתמשים בתירוצים. השגנו את יתרון הביתיות, ואני מקווה שהקהל שלנו ימלא את האולם ויתמוך בנו".

מכבי ראשון לציון פתחה טוב יותר את המשחק, והצליחה לברוח באמצע הרבע הראשון בזכות יכולת טובה של דאוסון, אך בראון דאג להחזיר את האורחת למשחק. מונרו נעל את הרבע עם סל לשתיים, שקבע 16:23 למכבי ראשון לציון עם סיום הרבע הראשון.

עירוני נהריה עלתה אחרת לגמרי לרבע השני, שיחקה טוב בהרבה מיריבתה ובזכות נקודות נוספות של בראון הצליחה ליטול את היתרון - 36:38 לנהריה עם סיום המחצית הראשונה.

נקודות על הבאזר של דאוסון המתיקו קצת את הגלולה עבור מכבי ראשון לציון, שנחלשה ברבעים השני והשלישי. 54:61 לעירוני נהריה עם סיום הרבע השלישי.

הכתומים לא הצליחו לחזור ברבע הרביעי, וכמו ברבעים השני והשלישי לא הציגו כדורסל חיובי. היריבה אמרה תודה רבה, שמרה על ההפרש שלה והבטיחה את המקום הרביעי - 71:81 לעירוני נהריה בסיום.

צפו בתקציר

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ישורת אחרונה. ורגאס/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה - הפועל אילת 58:71

מכבי חיפה אמנם לא נמצאת בתקופה טובה, אך הצליחה להבטיח את המקום השלישי לאחר שניצחה את הפועל אילת בבית. הירוקים רשמו ניצחון רביעי בשמונת המחזורים האחרונים, ושלישי בלבד לעיני הקהל הביתי בשבעת המשחקים האחרונים. מחצית ראשונה קטלנית של מכבי חיפה לא הותירה ליריבה הרבה סיכוי, ולמרות קולות של חזרה במהלך המחצית השנייה, כולל ברבע הרביעי, זה נגמר בניצחון ירוק. גרגורי ורגאס שוב היה רמה מעל כולם, משחק טוב גם לג'ון דיברתולומיאו.

קלעו למכבי חיפה: גרגורי ורגאס 17, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ג'ון דיברתולומיאו 12 ו-5 חטיפות, רנה רוז'ו ורג'ינלד באקנר 10 כל אחד, וויל גרייבס 8, חנן קולמן ואלכס צ'וברביץ' 6 כל אחד, לירוי היקרסון 2.

קלעו להפועל אילת: אלאדה אמינו 13 ו-12 ריבאונדים, עמית שמחון ודיאנדרה קיין 11 כל אחד, אלישי כדיר 10 ו-7 ריבאונדים, קאליף ווייט 8, לה קווינטון רוס 4, אפיק ניסיסם 1.

ורגאס קלע שמונה נקודות ברבע הראשון ועזר לירוקים לפתוח פער נאה - 13:22 למכבי חיפה עם סיום הרבע הראשון. ורגאס המשיך בשלו, ועם 14 נקודות בשני הרבעים הראשונים דאג להוריד את מכבי חיפה ביתרון גדול, 29:45 במחצית.

גם דיברתולומיאו התעורר, ולמרות שאילת הצליחה לנגוס בהפרש ולחזור לעניינים במהלך הרבע השלישי, הצליחה מכבי חיפה למתוח את היתרון עוד קצת לקראת סופו של הרבע - 43:54 למכבי חיפה עם סיום הרבע השלישי.

הרבע הרביעי היה מותח לפרקים, כשאילת הצליחה לנגוס בהפרש, אך זה לא היה מספיק. מכבי חיפה המשיכה בשלה, גרייבס קלע שלשה חשובה וזה נגמר בניצחון של מכבי חיפה - 58:71.

מאמן מכבי חיפה רמי הדר. אדריאן הרבשטיין
לכל קבוצה יש בעיות. הדר/אדריאן הרבשטיין

"בחצי הראשון ההפרש היה צריך להיות גדול יותר", אמר רמי הדר. "אני שמח שבסופו של דבר הצלחנו לצאת כשידנו על העליונה. יש לנו בעיות כמו לכל קבוצה, ונטפל בהן. הם חזרו למשחק, אבל עשינו התאמות והצלחנו לשמור על היתרון. יריבה מועדפת? אין".

"ציפינו למלחמה", ציין ג'ון דיברתולומיאו. "הורדנו קצת את הרגל מהגז במהלך המשחק ואילת הצליחה לנגוס בהפרש, אבל למרות זאת הצלחנו להישאר מפוקסים ולנצח. זה חלק מההליך של מכבי חיפה, ואני מקווה שנמשיך בו גם במהלך הפלייאוף. אני שמח שהבטחנו את יתרון הביתיות, זה חשוב מאוד".

"הפסדנו כבר בחצי הראשון", אמר עודד קטש המאוכזב. "הפסדנו בגישה שלנו. לא היינו מרוכזים, לא ידענו איזו הגנה מכבי חיפה משחקת וכו'. היה חסר לנו רכז טבעי. הקבוצה הטובה יותר ניצחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully