וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי ת"א ומכבי חיפה - ב"ש בשבת ב-19:00

פורסמו מועדי המחזור הבא בליגת העל: שני המשחקים המרכזיים ייערכו במקביל ב-14 במאי. המשחקים שיקבעו את הירידה, עכו - ק"ש והפועל חיפה - בני יהודה, יערכו ביום שני ב-20:30. הפועל ת"א - מכבי פ"ת בראשון ב-20:30. קבוצות התחתית זועמות

one

בווידאו: הפועל תל אביב מנצחת 2:4 את בני יהודה

מנהלת הליגה פירסמה היום (ראשון) את מועדי המחזור ה-35 בפלייאוף העליון והמחזור ה-33 והאחרון בפלייאוף התחתון בליגת העל. המשחקים המרכזיים - בית"ר ירושלים נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה מול הפועל באר שבע ייערכו במקביל, ביום שבת, ה-14 במאי, בשעה 19:00.

שני משחקי התחתית הלוהטים, שיכריעו את זהות היורדת השנייה לליגה הלאומית, בין הפועל עכו לעירוני קרית שמונה ובין הפועל חיפה לבני יהודה, ייערכו גם הם במקביל, ביום שני, ה-16 במאי, בשעה 20:30. בני סכנין, לה עדיין סיכוי תיאורטי למקום הרביעי, תארח את הפועל רעננה בשבת ב-19:00.

שני משחקים נוספים ייערכו לפרוטוקול בלבד. הפועל תל אביב תארח את מכבי פתח תקוה ביום ראשון, 15 במאי, בשעה 20:30. מכבי נתניה, שכבר ירדה לליגה הלאומית, תפגוש את הפועל כפר סבא ביום שבת בשעה 20:00.

יחד עם זאת, קבוצות התחתית כועסות על השיבוץ של ההתאחדות לכדורגל, שהביא לכך שמשחקי ההכרעה על ההישארות בליגת העל ישוחקו ביום שני בערב ולא ביום שבת. עיקר הכעס הוא של הקבוצות הביתיות הפועל עכו והפועל חיפה והוא נובע מכך שבקבוצות מאמינים שבאמצע השבוע יהיה קשה יותר משמעותית לגייס קהל גדול שיגיע למשחקים. בעכו וגם בחיפה תכננו לגייס אוהדים מהעיר, ביניהם אוהדים רבים בגיל נוער, והעובדה שהמשחק יהיה באמצע השבוע בשעה מאוחרת תקשה מאוד על כך. בעכו עוד ניסו למנוע את השיבוץ מאתמול בלילה אך, ללא הצלחה. "הבנו שהמשחק הולך להיות משוחק ביום חול וניסינו למנוע זאת, אבל ללא הצלחה". סיפר גורם בעכו "נקווה שהקהל יגיע למרות היום והשעה". "השיבוץ הזה לא טוב לנו בכלל", הסכים גורם בהפועל חיפה, "אבל אף אחד לא שואל אותנו לצערנו".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מול שחקן בית"ר ירושלים קלאודימיר פריירה. ברני ארדוב
משחק קריטי. זהבי מול קלאודמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully