וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ריקן: "נשתדל לא לשמוע מה קורה בבאר שבע, מתרכזים בעצמנו"

8.5.2016 / 16:20

קשר מכבי תל אביב התייחס למשחק מול הפועל רעננה (ב', 20:55, ספורט 1): "נצטרך לעשות את שלנו". על הצהובים של מכבי חיפה: "זה עניין שלהם". בוס: "נצטרך לשים על ב"ש לחץ, הייתה אכזבה מהמשחק מולם"

אבי ריקן קשר מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
"מחמיא לי שחיפה מתעניינת". ריקן/ניב אהרונסון

מכבי תל אביב תתארח מחר (שני) אצל הפועל רעננה (20:55, ספורט 1), בניסיון להישאר בתמונה במירוץ האליפות, כשמשחקה ייערך במקביל לזה של הפועל באר שבע נגד בית"ר ירושלים. הפער בין שתי המוליכות עומד כזכור על שלוש נקודות, ובמסיבת העיתונאים השבועית של האלופה התייחסו פטר בוס ואבי ריקן ליריבה הקרובה של קבוצתו, ליריבה במאבק על הכתר, לכרטיסים הצהובים המכוונים שספגו שחקני מכבי חיפה כדי לא להחמיץ את גמר הגביע, ולפציעתו של אורלנדו סה.

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"נפעיל עליהם לחץ". בוס/קובי אליהו

פטר בוס פתח בדברים ואמר: "אנחנו נשחק עם 11 שחקנים. יש לנו כמה פציעות, אורלנדו סה פצוע ולא ישחק. יש לנו גם שני שחקנים מושעים. ביקשתי מהשחקנים להתרכז במשחק שלנו ולהתרחק משאר הדברים. אנחנו צריכים לנצח שלושה משחקים ולא להסתכל על באר שבע. צריך לשים עליהם לחץ בזה שננצח את המשחקים שלנו".

"כולם היו מאוכזבים מהמשחק מול ב"ש. התחלנו לא טוב והחמצנו. זו הייתה אכזבה גדולה כי היינו יכולים לעלות למקום הראשון. דיברנו על זה, הראיתי כמה קליפים ואמרתי להם מה אפשר לשפר לקראת המשחקים שנשארו. הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח נגד כל קבוצה. הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות זה לנצח את המשחקים שלנו ולקוות לחדשות טובות".

"אם אבקש מהשחקנים שלי להתרכז במשחקים שלהם, אני צריך לתת דוגמא. אני מסתכל רק על המשחקים שלנו ולא על שום דבר אחר. זה גם לתת כבוד לאוהדים שלנו. אני לא יכול להתייחס לקבוצות אחרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
"לעשות את שלנו". בוס/ניב אהרונסון

אבי ריקן הוסיף: "לא ראיתי את המשחק של מכבי חיפה נגד סכנין. שמעתי על הכרטיסים הצהובים, זה עניין שלהם, לא של מכבי תל אביב. אני עם ארבעה צהובים כבר שלושה חודשים, אני עולה לכל משחק עם אותה מטרה. לא חושב על זה בכלל לקראת המשחק הזה".

"אני אשתדל לא לשמוע מה קורה במגרש השני. כמו שהמאמן אמר, אנחנו צריכים לעשות את שלנו. לתת את הכל 90 דקות, לנצח ולחכות לחדשות טובות. אני חושב על מה אני עושה עם מכבי תל אביב, נצטרך לעשות את שלנו", הוסיף ריקן.

"הייתה אכזבה מהמשחק הקודם כי רצינו לנצח. הרמנו את הראש, זה כבר קרה, ואנחנו ממשיכים הלאה. נצטרך להראות כמה אנחנו טובים במשחקים שנותרו. זה מחמיא מאוד שמכבי חיפה רוצה אותי, צריך להיות משהו מאוד בומבסטי כדי שאעזוב את מכבי תל אביב. יש לי חוזה ל-3 שנים".

דומינגו מרין מעוזריו של פטר בוס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully