וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אורלנדו סה נפצע, חשש שלא יחזור העונה

8.5.2016 / 11:13

חלוץ מכבי תל אביב סובל מכאבים במפשעה ולמרות שבצילום הוסר החשש מקרע, הוא מתקשה ללכת ויחמיץ בכל מקרה את רעננה. עדן בן בסט עשוי לפתוח במקומו, אבי ריקן צפוי לפתוח כמגן שמאלי

one

חשש במכבי תל אביב מפציעתו של אורלנדו סה שמתלונן כבר שלושה ימים על כאבים חזקים בשרירי המפשעה ומתקשה ללכת. החלוץ הפורטוגלי נפצע במהלך אחד האימונים בשבוע שעבר והיה בטוח כי הוא קרע את שרירי המפשעה. במכבי תל אביב מיהרו לשלוח אותו לצילומים בהם לא נמצא כי יש קרע. יחד עם זאת הגיע סה אתמול לאימון כשהוא אפילו מתקשה ללכת. הוא יחמיץ את המשחק מחר מול הפועל רעננה וכאמור לא ברור האם יוכל לחזור לעצמו במשחקים שנותרו למכבי תל אביב עד תום העונה.

סה היה אמור לפתוח מחר בהרכב, שכן ברק יצחקי יעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. בעקבות פציעתו עשוי עדן בן בסט לקבל מקום בהרכב, אלא אם פטר בוס יחליט לחזור ולשחק עם שלושה קשרים במרכז השדה. בן בסט לא פתח בהרכב מאז משחק החוץ בבאר שבע בסיבוב הקודם של הפלייאוף וגם מיעט לקבל דקות משחק במשחקים האחרונים.

אורלנדו סה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כאבים חזקים. סה/ברני ארדוב

מהמשחק מחר ייעדר גם קרלוס גרסיה בשל צבירת כרטיסים צהובים ועדיין לא ברור האם דור פרץ יחליפו בהרכב או שמא יחליט בוס להמר על עמרי בן הרוש שהגביר כבר קצב ונראה כי החלים מפציעתו. נראה שאבי ריקן יחזור לעמדת המגן השמאלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully