וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחרון של ג'ון: ברשת חוגגים על חשבונו של ג'ון טרי

אחרי ההרחקה של בלם צ'לסי ב-3:2 לסנדרלנד, אצל הבלוז כבר משלימים עם העובדה כי מדובר במשחקו האחרון. חוס הידיניק האשים: "השופט היה אימפולסיבי, זו החלטה קשה מדי"

one

בזמן שהחגיגות ההיסטוריות של לסטר קיבלו משנה תוקף אמש (שבת) ב-1:3 המרשים על אברטון במשחק ההכתרה הרשמי, אוהדי צ'לסי ספגו מכה מורלית קשה. הבלוז לא רק נכנעו 3:2 לסנדרלנד של סאם אלרדייס והבעירו את התחתית האנגלית לקראת הישורת האחרונה, אלא גם נאלצו לחזות בג'ון טרי מורחק במה שעשוי להפוך למשחקו האחרון במדי הבלוז. הקפטן הוותיק של הורחק בצהוב שני מול החתולים השחורים כאשר הוא כבר הודיע על עזיבתו בסיום העונה.

בשל העבודה כי מדובר בהרחקה השנייה של טרי העונה הוא יצטרך לרצות עונש בן שני משחקים כאשר הבלם בן ה-35 נקשר עם מעבר ל-MLS אחרי קדנציה מפוארת בסטמפורד ברידג'. "זה עצוב, כי היה יכול להיות נחמד להיפרד ממנו מול הקהל הביתי", הסביר חוס הידיניק המאוכזב והוסיף: "אני חושב שהשופט מייק ג'ונס היה אימפולסיבי מדי. זו הייתה החלטה קשה מדי להרחיק אותו".

הקפטן יחמיץ את שני המחזורים הקרובים: מול ליברפול באנפילד ולסטר בבית. אין ספק כי מדובר באקורד סיום צורם עבור הסמל של הבלוז, שאחרי 483 הופעות בפרמייר ליג ו-18 עונות בקבוצה הבוגרת בהן זכה בארבעה תארי אליפות, חמישה גביעים אנגליים והניף את ליגת האלופות ב-2012, יצטרך לסיים את הקדנציה בצורה כל כך מאכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully