וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אורי ששון הפסיד בסיבוב הראשון בגרנאד סלאם באקו

8.5.2016 / 9:42

אכזבה גדולה לג'ודוקא הישראלי, שנכנע לטמולן בטולגה המונגולי, ולא ייכלל ברשימת שמונת המדורגים הראשונים בריו. בטולגה ניצח בעזרת וואזרי וחניקה. לי קוכמן הפסיד ליריב סלובני בסיבוב השני

אורי ששון ג'ודוקא ישראלי. GettyImages
אכזבה. ששון/GettyImages

הפתעה ביום השלישי של תחרות הגראנד סלאם בג'ודו בבאקו, כשהג'ודוקא אורי ששון הפסיד כבר בסיבוב הראשון לטמולן באטולגה המונגולי. ששון, אשר רק לפני כשבועיים זכה במדליית הכסף באליפות אירופה בקאזאן, קיווה לעשות תחרות טובה גם בבאקו כדי לשפר עמדות בדירוג לקראת קביעת שמונת הג'ודאים הבכירים בריו, אך כשל מול המונגולי, שזכה בגראנד פרי טשקנט ב-2014.

אחרי קצת יותר משתי דקות של קרב, בטולגה הטיל את ששון בווזארי ומייד המשיך בריתוק שזיכה אותו בעוד ווזארי. ההפסד הזה של ששון עלול להרחיק אותו משמונת המדורגים במשחקים האולימפיים, אבל מקומו מובטח בין 22 הג'ודאים על פי הדירוג האולימפי שיתפרסם בסוף החודש ולכן אין חשש מבחינתו שלא יהיה בריו.

לי קוכמן פתח את היום בניצחון על יריב סלובני, אך הפסיד בסיבוב השני ליריב מאסטוניה. קוכמן היה חייב להשיג מדליה על מנת לשמור על סיכוי להגיע לריו, אך לא עשה זאת. נבחרת הג'ודו רשמה רק את מדליית הזהב של גילי כהן בטורניר הזה.

לי קוכמן עם גיא פוגל. איגוד הג'ודו,
האחרון שנשאר בתחרות. קוכמן/איגוד הג'ודו
  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully