וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד: "לא צריך לשים על נייט רובינסון את כל הלחץ"

8.5.2016 / 9:35

כוכב הפועל תל אביב שידר רוגע לקראת הדרבי (21:05, ערוץ 1), בו האדומים יכולים להשיג לראשונה ניצחון חוץ שני באותה עונה על הצהובים: "נקווה לעשות היסטוריה". הקבוצה הוציאה הודעת הרגעה לאבטחה ולאוהדים

one

בווידאו: ניצחון דרמטי להפועל ירושלים על הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תעלה הערב (ראשון) לפרקט ביד אליהו לדרבי התל אביבי (21:05, ערוץ 1) במטרה כפולה - הראשונה, להשאיר לעצמה סיכוי להימלט מהמקום השמיני שיסדר לה מפגש קשה מאוד נגד הפועל ירושלים ברבע גמר הפלייאוף, והשני - להשיג לראשונה בהיסטוריה ניצחון שני בחוץ באותה עונה על מכבי תל אביב. "מקווה שנעשה היסטוריה קטנה", אמר רביב לימונד לקראת המשחק.

כחלק מהלקחים שהופקו בעקבות אירועי הדרבי הקודם, בו התעמתו אוהדי האדומים לפני המשחק עם כוחות המשטרה, שהשתמשו בכוח בלתי סביר לטענתם, הוציאו האדומים הודעת הרגעה: "הנהלת הקבוצה פעלה במהלך השבוע על מנת שהדרבי יעבור בשלום בתוך ומחוץ למגרש. לשם כך העבירה ההנהלה מסרים מרגיעים גם לקהל האוהדים וגם לכוחות השיטור והאבטחה במטרה להזכיר כי מדובר באירוע ספורט בלבד שאמור להיות חווייתי ומהנה עבור כל המשתתפים בו".

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רוצה לעשות היסטוריה. לימונד/ברני ארדוב

"אם להסתכל על החיוביות בסיטואציה, זה משחק נגד קבוצה מהטובות בארץ וזה יכול להכין אותנו לפלייאוף ולתת ביטחון לחבר'ה. אין טוב מדרבי כדי לעשות את זה", אמר לימונד, "ברגע שאתה מבטיח את הפלייאוף, אז המשחקים האלה הם פחות קריטיים, אבל אנחנו עדיין רוצים לשפר מיקום. זה פחות ריאלי, אבל אנחנו באים לשחק כדי לנצח, גם להשתפר וגם להינות".

הפועל תל אביב תגיע למשחק עם נייט רובינסון, שפספס את ההפסד הדרמטי להפועל ירושלים. "ההפסד לירושלים ישב בראש יומיים, אבל אנחנו מנוסים ויודעים שצריך להוציא את זה מהמערכת ואנחנו עם הפנים קדימה", אישר הכוכב הישראלי, "מכבי קבוצה ממש טובה שמלאה בכל עמדה, בטח ברמה של הליגה שלנו, אנחנו מכינים כמה דברים, מקווים שזה יצא לפועל. נייט הוא פקטור בכל משחק, יש לו את היכולת. לא צריך לשים עליו את כל הלחץ שזה המשחק שלשמו הוא הגיע לכאן, בטוח שהוא יעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully