וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מעריכים: שקנדיה המקדונית תגיש הצעה למוגרבי בימים הקרובים

8.5.2016 / 10:25

נציגי הקבוצה מהמקום השני במקדוניה התרשמו מביצועיו של הקשר. יוסי אבוקסיס עדיין לא נפגש עם ההנהלה, אבל כבר מתכנן את העונה הבאה. עמאשה, חסנוביץ' וחאמד גנאים צפויים לעזוב

one

ראשי בני סכנין עדיין לא ישבו עם מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס כדי לשמוע ממנו את התוכניות המקצועיות שלו לעונה הבאה. הדבר מעורר טרוניות אצל חלק מהשחקנים, שעדיין לא קיבלו תשובות סופיות לגבי המשך דרכם בקבוצה, ובמועדון יחליטו האם לזרז עניינים השבוע, או לחכות לראות אם הקבוצה תגיע לאירופה. אבוקסיס עצמו עדיין מתלבט לגבי כמה שחקנים, אך צפוי להבהיר להנהלה שהוא מעוניין שמרבית הסגל יישאר. עיקר המאמצים אמורים להתרכז בפיראס מוגרבי ושלומי אזולאי, שמעוניינים לעבור לקבוצה גדולה יותר או לצאת לאירופה. שניהם יקבלו הצעות לשדרוג בשכרם. אגב, שקנדיה, המדורגת במקום השני בליגה המקדונית, התרשמה מביצועיו של מוגרבי ובסכנין מעריכים כי היא תגיש לו הצעה רשמית בימים הקרובים. הקבוצה הביעה עניין בקשר, שמיוצג על ידי הסוכנת ויקי וקנין, כבר בשבוע שעבר, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

מי שלא אמורים להמשיך הם ויאם עמאשה, אלדר חסנוביץ' וחאמד גנאים, שצפויים לקבל הודעה שהם לא בתוכניות לעונה הבאה. גנאים מוערך מאוד על ידי הנהלת המועדון ונחשב לסמל בקבוצה, אך ההערכה היא שהוא יעדיף למצוא קבוצה אחרת אחרי שהוא יבין שהוא לא בתכניות המקצועיות.

בקבוצה רוצים להשאיר את איציק כהן ויובל אבידור והשניים יקבלו הצעה לעונה נוספת. גם וונדרסון הברזילאי יחתום על חוזה חדש אחרי שהאופציה עליו לשנתיים נוספות תמומש. בנוגע לאברהם פאס ודיוגו קאצ'ובה ישנה התלבטות גדולה. לפי גורמים במועדון, אם ז'אורז'יניו יימכר לקבוצה אחרת, קאצ'ובה יקבל הצעה לעונה נוספת אך אם בן ארצו יישאר, ייתכן שבסכנין יוותרו על שירותיו של קאצ'ובה.

עוד לפני ההכנות לעונה הבאה, בקבוצה רוצים מאוד לסיים במקום הרביעי ואחרי ההפסד אתמול (שבת) למכבי חיפה נרשמה אכזבה גדולה. "תיקו היה משקף", אמר שחקן בסכנין, "עכשיו כולם אומרים שהמאבק על המקום הרביעי הוכרע ויהיה של מכבי חיפה, אבל אנחנו יודעים שזה עוד לא נגמר ונעשה הכול כדי לסיים במקום הרביעי. כולנו מתמקדים במשחק מול רעננה, ננסה לנצח אותו כדי להישאר במאבק".

שלומי אזולאי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יקבל הצעה משודרגת. אזולאי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully