וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מוגרבי במעקב של שקנדיה, עמאשה לא צפוי להישאר

3.5.2016 / 11:05

הקשר נמצא במעקב אצל סגנית המוליכה במקדוניה שעשויה להגיש לו הצעה רשמית בקרוב. וויאם עמאשה ואלדר חסאנוביץ' ככל הנראה לא ימשיכו. התלבטות לגבי עתידם של דיוגו קאצ'ובה ואברהם פאס

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של בני סכנין על בית"ר ירושלים

הקבוצה המקדונית שקנדיה החלה לעקוב אחר קשרה של בני סכנין פיראס מוגרבי. ראשי הקבוצה ממקדוניה, שממוקמת במקום השני בליגה המקומית שני מחזורים לסיום, וככל הניראה תשחק בעונה הבאה במוקדמות הליגה האירופאית, שמעו מחמאות על מוגרבי והחלו לעקוב אחריו בשבועות האחרונים כשלקראת סוף העונה יחליטו סופית במועדון אם להגיש הצעה רשמית לשחקן שהופך בסוף העונה לשחקן חופשי.

מוגרבי, כידוע, נמצא גם במעקב של אנשי מוסקרון שראו אותו בחצי גמר גביע המדינה והתרשמו כשהספורט דירקטור אף שוחח בסיום אותו משחק עם מוגרבי והודיע לו שימשיך לעקוב אחריו. בסכנין מודעים לכך שקבוצות אחרות מגלות בקשר אך צפויים להציע לו חוזה משודרג לחוזה הגבוה שגם ככה יש לשחקן כדי להשאיר אותו בקבוצה עונה נוספת.

מלבד מוגרבי, בסכנין מעוניינים מאוד להשאיר גם את שלומי אזולאי אך השחקן מחפש בשלב זה אופציות בחו"ל ורק אם לא ימצא קבוצה כזו הוא עשוי להישאר בסכנין. מי שלא צפוי להישאר בקבוצה הוא וויאם עמאשה שככל הניראה יעזוב לקבוצה אחרת בקיץ הקרוב. גם אלדר חסאנוביץ' לא יישאר בקבוצה כאשר בשלב זה קיימת התלבטות לגבי דיוגו קאצ'ובה ואברהם פאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully