וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התקרית ביום שבת: דור כוכב התקשר לשרון מימר והתנצל

8.5.2016 / 15:20

קשר הפועל עכו התקשר למאמן הפועל כפר סבא אחרי ההאשמות של מאוויס צ'יבוטה. מימר אמר לפני כן: "גם במפגש הקודם הוא עשה פרובוקציות, אין פלא שעכו גיבתה אותו". אוהד כהן ימשיך?

one

בהפועל כפר סבא רוצים שאוהד כהן ימשיך לעונה נוספת, אבל ספק אם כשוער ראשון. כהן, שיחגוג בעוד חודש יום הולדת 41 רשם עונה טובה מאוד, בלי קשר לגילו, והוא דמות מאוד מוערכת במועדון. יחד עם זאת, בקבוצה ישקלו לצרף שוער בכיר נוסף, כך שקרוב לוודאי שכהן לא יוכל לשמוע מראש שהוא יהיה השוער הראשון בעונה הבאה. בקבוצה מעריכים את השוער, אבל זוכרים גם שהוא נעדר לפרקים מסויימים העונה בשל פציעות ובעונה הבאה הוא לא יהיה צעיר יותר. השוער הוותיק שלא שיחק אתמול מול הפועל עכו במשחק ההישארות בשל הכרטיס האדום שספג מול קרית שמונה בשבוע שעבר מעוניין להמשיך לעונה נוספת ואין לו כוונה לפרוש, בתנאי שכפר סבא תחליט שהוא יהיה שוערה הראשון גם בעונה הבאה.

למרות שחצה את ה-40 בעונה החולפת, מרגיש כהן שכוחו עדיין במותניו ושהוא יכול להמשיך. יחד עם זאת, במידה שכפר סבא תחליט להביא שוער בכיר ישראלי או זר, עשוי כהן להחליט על פרישה. השוער המנוסה אינו מתכוון לעזוב את כפר סבא למועדון אחר ובטח לא לרדת לליגות הנמוכות. אם כפר סבא תחליט שהיא לא הולכת עליו כשוער הראשון בעונה הבאה, עשוי כהן להחליט על תליית הכפפות והשתלבות בצוות המקצועי של המועדון.

כהן ינסה להכשיר את עצמו בשבוע הקרוב כדי לשחק במחזור הסיום מול מכבי נתניה. "חשוב לי מאוד לעשות את ההופעה ה-400 שלי", אמר אמש בסיום המשחק. "בטוח שהיו לי הרבה יותר הופעות בקריירה הארוכה אבל לא בכל העונות שיחקתי בליגה הראשונה. בליגת העל יש לי 399 הופעות וכרגע אני רוצה להכשיר את עצמי כי יש לי פציעה קלה שאני סוחב וזאת כדי להופיע בשבת הבאה ולעשות את המשחק ה-400 שלי".

על העונה שלו, אמר כהן: "היו רבים שפקפקו ביכולת שלי בגילי המתקדם לעשות את העונה שעברנו, אבל לשמחתי הוכחתי למי שפקפק מה אני יכול לתת להפועל כפר סבא".
בכפר סבא גם ישקלו האם לפנות לדודו ביטון ולהציע לו להמשיך לעונה הבאה. לחלוץ יש חוזה בהפועל תל אביב ואם זו תסכים לקחת חלק מהשכר שלו כפי שעשתה העונה, יהיה סיכוי שהוא ימשיך במועדון לעונה הבאה.

לכפר סבא אין הרבה שחקנים החתומים לעונה הבאה. חלק מהשחקנים מסיימים חוזים ולבעלים סתיו שחם כמו גם למנכ"ל רובי רגב תהיה עבודה בקרוב כדי לסגור עם כל מי שהקבוצה רוצה לעונה נוספת. רז כהן הוא אחד הבודדים המחזיק בחוזה לעונה הבאה והוא צפוי להישאר, אלא אם מכבי תל אביב שעוקבת אחריו תגיש הצעה.

אוהד כהן שוער הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
כוחו בכפפותיו? אוהד כהן/ברני ארדוב

קשר הפועל עכו, דור כוכב, התקשר היום (ראשון) למאמן כפר סבא שרון מימר, התנצל בפניו על התקרית עם מאוויס צ'יבוטה ביום שבת (0:0) וביקש להשאיר את הסיפור מאחוריו.

עוד לפני כן, מימר הזועם סיפר: "כל התקרית התרחשה מול העיניים שלי", אמר מימר. "החלפתי את מאוויס שהיה בצד השני וכשהוא בא לכיוון שלנו כדי להתחלף, דור כוכב שהיה ממש קרוב ניגש אליו וחפר לו באוזן ושם אמר לו 'כושי מלוכלך'. מאוויס היה נסער והייתי צריך להיכנס לתחומי המגרש כדי להרגיע אותו וזה עוד לפני ההתפרצות שלו בסיום המשחק.

"דור כוכב עשה לנו פרובוקציה גם במשחק הקודם, אז טל בנש לא יכול היה להבליג, ירק לעברו מסטיק והורחק. הפעם הזהרתי את השחקנים שלא יגררו לפרובוקציות ולשמחתי, סיימנו בלי הרחקות. דור כוכב רצה שוב לגרום לזה ששחקן שלנו יורחק. אני לא מתפלא שהפועל עכו גיבו אותו והוציאו הודעה התומכת בו. אמרתי למומי זפרן תוך כדי המשחק שמי שמקבל התנהגות כזו ולא מוקיע אותה, בסוף ייענש ויירד ליגה".

אגב, כמעט לכל שחקני כפר סבא אין מענקי הישארות. גם המאמן שרון מימר שהגיע באמצע העונה לא הכניס לחוזהו מענק הישארות.



(עדכון ראשון: 7:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully