וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חכמון ציין את הצהובים בדוח. שחקנים: "כל אחד אדון לעצמו"

8.5.2016 / 7:33

השופט ציין את האירוע החריג שיאפשר להם לשחק בגמר, שחקני מכבי חיפה הגיבו: "לא קיבלנו הוראה". במועדון תוהים על העיכוב בהודעת שחר לגבי לוי ובניון. שחקנים סיפרו: הקפטן כועס על היחס כלפיו

one

אחרי ההעפלה לגמר הגביע, מכבי חיפה עשתה אתמול (שבת) צעד חשוב במאבק על המקום הרביעי שמוביל לאירופה, עם ניצחון 0:1 על בני סכנין באצטדיון דוחא. מעידה של בני סכנין בשבוע הבא מול הפועל רעננה, אמורה להבטיח לירוקים את הכרטיס לליגה האירופית. התמריץ של מכבי חיפה הוא לא רק מקצועי, אלא גם כלכלי: המקום הרביעי יזכה את המועדון במענק של 600 אלף שקלים, ובהשתתפות בליגה האירופית. בהנחה שהירוקים יעברו את הסיבוב הראשון, הם עשויים לקבל עוד מאות אלפי יורו. "עדיין מוקדם לדבר על זה, אבל אנחנו בדרך הנכונה לליגה האירופית. זה מגיע לנו, עבדנו קשה בתקופה האחרונה", אמרו אתמול בחיפה.

מארק ואליינטה עם שחר הירש/אדריאן הרבשטיין

חלק מהשחקנים תהו אתמול מדוע יעקב שחר מעכב את ההודעה בנוגע למאמן בעונה הבאה. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, עוד לפני המשחק מול הפועל באר שבע התקבלה החלטה עקרונית שרוני לוי ימשיך, אך מאז השיחה הראשונית בין שחר ללוי, לא התקיימה שיחה נוספת בנוגע לעתידו של המאמן. "רוני התחיל כאן בחודשים האחרונים תהליך, יהיה חבל להרוס אותו. אנחנו מניחים שימשיך, אבל אין ספק שהודעה בעניין הייתה מוסיפה עוד שקט למערכת". חלק מבכירים המועדון חושבים ששחר "עושה נכון כשהוא מעכב את ההודעה, לא משנה מה ההחלטה שלו – צריך לשמור על כל המערכת במתח עד הסוף". לוי מצדו, לא מתעסק בעונה הבאה ומרוכז בניסיון להוביל את הקבוצה לאירופה. מהצד השני, במועדון דווקא כן עוסקים בעונה הבאה. שיחה ראשונית נרשמה בין אלי טביב ליעקב שחר, ושם מעריכים כי זה היה בנושא ניקיטה רוקאביציה ועומר אצילי.

בחיפה רוצים לראות לפחות אחד מהשניים בעונה הבאה, כשאלירן עטר מבוקש בבירה. עטר עצמו רוצה להישאר במכבי חיפה, אך לא ברור כיצד המועדון ינהג בנוגע אליו. לגבי רועי קהת, בחיפה קיבלו מסרים כי הקשר לא רוצה לחזור לישראל, אך ממתינים להחלטה סופית שלו. ללא קשר לרכש שהוא מתכנן, שחר מרוצה מהתהליך שקורה במועדון לאחרונה, שיתוף שחקנים ממחלקת הנוער, ורוצה שהתהליך יימשך גם בעונה הבאה. ומה בנוגע לבניון? "הוא לא אמר שום דבר חדש ממה שאמר בשבועות האחרונים. בקרוב תהיה פגישה", אמרו בחיפה, שם עדיין מעריכים שיישאר. בניון עצמו כועס על העיכוב בנושא. "הוא היה מצפה ליחס אחר", אמרו בסביבתו של השחקן.

עוד באותו נושא

ומה בבונדסליגה: שני שחקנים מוורדר ברמן נקנסו בשל צהובים מכוונים

לכתבה המלאה
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"היה מצפה ליחס אחר". בניון/אדריאן הרבשטיין

חמישה משחקני הקבוצה ספגו אתמול כרטיס צהוב שיגרור היעדרות ממשחק הליגה מול מכבי תל אביב, אבל לא מגמר הגביע. יש לציין כי אלי חכמון התייחס לנושא בדו"ח השיפוט שלו וכתב כי השחקנים ספגו כרטיסים צהובים מעבירות בלתי ספורטיביות שפגעו במשחק ולא ברור האם הדו"ח עשוי להוביל להעמדה לדין, זאת עקב מקרים דומים שקרו העונה בליגה ולא הובילו את הקבוצות לבית הדין. במחזור הקרוב שלושה שחקנים נמצאים תחת סיכון כזה וצהוב נוסף ייאלץ אותם להיעדר מהמשחק הכי חשוב של הקבוצה העונה – אלירן עטר שעדיין פצוע, איסמעיל ריאן וטאלב טואטחה, שספג את הצהוב הרביעי שלו העונה. "ידענו לפני המשחק שצהוב נוסף יגרום לכך שנשחק בגמר. זה לגיטימי וקורה בכל העולם. אף אחד לא דיבר על זה כשצדק ואוגו הורחקו בבאר שבע לפני משחק חשוב", אמר אחד השחקנים והוסיף: "רוני לוי? הוא לא ביקש מאיתנו דבר כזה. כל אחד אדון לעצמו".

הדיווח ביום שישי כי עטאא ג'אבר גמר את העונה, מצטרף לחששות שליוו את הצוות הרפואי בתקופה האחרונה. שם טענו כי ג'אבר חייב לקבל מנוחה כדי לא לסכן את עצמו לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully