וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה בבונדסליגה: שני שחקנים מוורדר ברמן נקנסו בשל צהובים מכוונים

זלטקו יונוזוביץ' וקלמנס פריץ ספגו צהובים מכוונים מול האנובר במרץ על מנת להיעדר ממשחק החוץ מול באיירן ולהישאר זמינים לקרבות התחתית. בית הדין בגרמניה קנס כל אחד מהם ב-20 אלף יורו

שחקן ורדר ברמן זלטקו יונוזוביץ'. GettyImages
נענש ביוקר על הצהוב המכוון. יונוזוביץ'/GettyImages

מכבי חיפה ניצחה אתמול (שבת) 0:1 את בני סכנין בחוץ בזכות שער של שחר הירש. אחד הדברים שמשכו את תשומת הלב הרבה ביותר היה הכרטיסים הצהובים שספגו הירוקים. מארק ואליינטה, ולדימיר סטויקוביץ', יוסי בניון, נטע לביא ולודוביק אוברניאק ספגו כרטיסים צהובים שיגרמו להם להיעדר ממשחק הליגה מול מכבי תל אביב, אבל לקבל מאזן נקי מצהובים לקראת המשחק החשוב בגמר גביע המדינה מול הצהובים.

מקרה דומה אירע העונה בבונדסליגה. במחזור ה-25 אירחה ורדר ברמן את האנובר והביסה אותה 1:4. במהלך המשחק ספגו קלמנס פריץ וזלטקו יונוזוביץ' כרטיסים צהובים מכוונים. השניים ספגו צהובים על מנת שייעדרו ממשחק הליגה חסר הסיכוי מול באיירן מינכן באליאנץ ארנה במחזור העוקב ויוכלו לחזור ולשחק לאחר מכן מול קבוצות שנאבקות עם הירוקים על ההישרדות. בעקבות הצהובים המכוונים שספגו השניים, הם נקנסו ב-20 אלף יורו כל אחד לאחר שהודו כי הצהובים היו מכוונים לאחר שעברו חקירה. במהלך השימוע הודו השניים כי ספגו צהובים מכוונים על מנת להחמיץ את המשחק מול באיירן ולהיות זמינים למשחקים שבאו לאחר מכן.

"אני לא רוצה להסתיר את זה שכמו כל בית משפט אחר, גם לנו יש סימפטיה לכנות", אמר אז השופט בבית הדין של ההתאחדות בגרמניה האנס לורנץ, "אבל זה לא יכול להיות שמועדונים בבונדסליגה מקבלים צהובים בכוונה כדי לא לשחק נגד באיירן. זה מוביל לכך שבאיירן פוגשת יריבות חלשות יותר משאר הליגה ואנחנו כאן כדי להבטיח תחרות הוגנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully