וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטלנד צימקה ל-2:1 מול גולדן סטייט, טורונטו עלתה ל-1:2 במיאמי

הצגה של לילארד (40 נקודות, 10 אסיסטים) השכיחה שיא קריירה של גרין (37, 8 שלשות) ב-108:120 של הבלייזרס על הווריירס נטולי סטף קרי. לאורי הוביל את הראפטורס ל-91:95 מפתיע בפלורידה, חשש שוויטסייד לא יחזור לסדרה בגלל פציעה

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. AP
קצת יותר לוהט. לילארד/AP

שני משחקים נערכו הלילה (בין שבת לראשון) בפלייאוף ה-NBA: פורטלנד צימקה ל-2:1 את הסדרה מול גולדן סטייט נטולת סטף קרי עם ניצחון 108:120 באורגון, בעוד שטורונטו הפתיעה את מיאמי בפלורידה עם ניצחון 91:95, שהעניק לה יתרון 1:2 בסדרה.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
שיא קריירה לא הספיק. גרין/AP

פורטלנד - גולדן סטייט 108:120 (הבלייזרס צימקו ל-2:1 בסדרה)

סטף קרי עדיין לא חזר לפרקט למרות ההערכות האופטימיות, אז דריימונד גרין נכנס לתפקיד הגאנר: הפורוורד הרב גוני הפגיז שיא קריירה של 37 נקודות, צלף שמונה שלשות, והוסיף לכל זה את התרומה האופיינית בעוד פרמטרים סטטיסטיים (9 ריבאונדים, 8 אסיסטים). לרוע מזלו, היה גאנר אחד קצת יותר לוהט ממנו, דמיאן לילארד, שקלע בדיוק את אותו מספר שלשות (פעם ראשונה בהיסטוריה ששני שחקנים באותו משחק פלייאוף קולעים 8 שלשות ומעלה), סיים עם יותר נקודות (40) ואסיסטים (10) והשאיר את הבלייזרס בחיים בסדרה עם ניצחון גדול שיש לו שורה תחתונה אחת ויחידה, ואולי קצת מעודדת לקראת ההמשך: פורטלנד היא הקבוצה היחידה שניצחה את האלופה פעמיים העונה.

המשחק נפתח בשליטה מלאה של פורטלנד, שלקראת סיום הרבע השני עלתה ליתרון של 16 נקודות. דריימונד גרין השאיר את האלופה במרחק סביר ברבע שלישי חלומי עם 19 נקודות, אבל ההפרש נותר דו ספרתי, וצמח בשיאו ל-18 ברבע האחרון, בו סטיב קר הרים ידיים ונתן מנוחה לכוכבים שלו לקראת המשחק הבא. פרט ללילארד, שהפך לבלייזר הראשון מאז קלייד דרקסלר ב-1992 שקולע יותר מ-30 נקודות ומוסר לפחות 10 אסיסטים במשחק פלייאוף, גם אל פארוק אמינו (23 נקודות) וסי ג'יי מקולום (22) היו נהדרים. הווריירס קיבלו תרומה נכבדה גם מקליי תומפסון עם 35 נקודות, אבל כשהצוות המסייע לא בא לעבודה, וליאנדרו ברבוסה הוא היחיד שקולע בספרות כפולות אחרי גרין ותומפסון, גם האלופה מתקשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני טורונטו ראפטורס יונאס ולנצ'יונאס, קייל לאורי. AP
התאפס. לאורי עם ולנצ'יונאס/AP

מיאמי - טורונטו 95:91 (הראפטורס עלו ליתרון 1:2 בסדרה)

מי הספיד את קייל לאורי? הרכז, שערב המשחק החזיק באחוזי הקליעה הנמוכים אי פעם בפלייאוף, התעשת וניפק הצגה גדולה בדרך לניצחון חוץ אדיר של הראפטורס, ששוב מחזיר להם את השליטה בסדרה ומשיב להם את יתרון הביתיות. על הדרך, לאורי הצליח להאפיל על דוויין וייד, שרשם התעלות נדירה עם 38 נקודות (הכי הרבה שלו במשחק פלייאוף מאז גמר המזרח ב-2012). הרכז של טורונטו סיים עם 33 נקודות באחוזים סולידיים של 11 מ-19 מהשדה, צלף 29 נקודות אחרי ההפסקה, וקיבל סיוע של 19 נקודות מדמאר דרוזן ו-16 ו-12 ריבאונדים של יונאס ולנצ'יונאס, שגם הספיק למתוח את הקרסול ועלול להיעדר גם מהמשחק הבא. מנגד, מיאמי סיימה לילה שחור: לא זו בלבד שהתרומה האדירה של וייד לא הספיקה לניצחון, גם חסן וויטסייד נפצע במהלך הרבע השני, לא חזר לפרקט, ועל פי הערכות, הוא יחמיץ בסבירות גבוהה את יתר המשחקים בסדרה.

אחרי מחצית ראשונה בשליטה של טורונטו, וייד נכנס לעניינים. 'פלאש' קלע מכל מצב והחזיר את ההיט מפיגור 13 במו ידיו, אך הדקות האחרונות היו שייכות ללאורי. במצב של שוויון 82 שתי דקות לסיום, הרכז צלף שלשה, הוסיף שתי קליעות מהקו, ראה את דרוזן מדייק גם כן פעמיים מהעונשין, ואת ג'ו ג'ונסון מחטיא שלשה קריטית עם פחות מ-10 שניות על השעון. משם זה כבר פחות או יותר נסגר, וכעת מיאמי תצטרך להוכיח אופי ולהראות שהשמיכה הקצרה שלה מסוגלת להכיל גם את ההיעדרות של וויטסייד. פרט לוייד, רק גוראן דראגיץ' עם 12 נקודות וג'ו ג'ונסון עם 10 היו סבירים, כשיודוניס האסלם שהוצא מהקפאה בעקבות הפציעה של הסנטר המוביל מסיים עם 8 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-22 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully