וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הבטיחה את המקום השני עם 1:6 על מונאקו, שלושער ללקאזט

החלוץ הנפלא כיכב בניצחון של ליון שהבטיח לה את הכרטיס לליגת האלופות. גזל ויאנגמביווה (צמד) הוסיפו. שלושער גם לקבאני ב-0:4 של פ.ס.ז' מול גאזלק אז'קסיו, שירדה אל מתחת לקו האדום. זלאטן הוסיף

המחזור ה-37 והלפני אחרון בצרפת שוחק הערב (שבת) במלואו, כאשר המנצחת הגדולה שלו היא ליון שנתנה הצגה עם 1:6 מול מונאקו והבטיחה בכך את המקום השני והכרטיס האוטומטי לליגת האלופות. פריס סן ז'רמן האלופה חגגה עם 0:4 על גאזלק אז'קסיו, שירדה אל מתחת לקו האדום בעקבות ניצחונה של טולוז 0:1 על טרואה האחרונה.

אלכסנדר לקאזט ליון. רויטרס
שלח את מונאקו לליגת האלופות. לקאזט/רויטרס

ליון - מונאקו 1:6

סיום העונה הנפלא של ליון נמשך עם הניצחון הגדול מכולם, שהבטיח לקבוצה את המקום השני והכרטיס האוטומטי לליגת האלופות. ראשיד גזל פתח את החגיגה עם שער מוקדם (3) כשאלכסנדר לקאזט מכפיל כעבור חמש דקות. לאסינה טראורה חלוץ האורחים הורחק עם שני צהובים תוך שתי דקות (21 ו-23) כשהבלם מאפו יאנגמביווה ולקאזט הוסיפו עוד שני שערים לפני המחצית. ריקרדו קרבאליו צימק בדקה ה-41, אבל יאנגמביווה השלים צמד (59) במחצית השנייה ולקאזט קינח עם שלושה בדקה ה-81.

גאזלק אז'קסיו - פריס סן ז'רמן 4:0

המשחק הזה היה הרבה יותר חשוב למארחים שנאבקים נגד הירידה, אבל את פריס, שהבטיחה כבר מזמן את האליפות, הצרות של המארחים לא עניינו והם טיילו לניצחון 29 העונה. זלאטן איברהימוביץ' פתח בחוד ופינה את הבמה לאדינסון קבאני, החלוץ האורוגוואי שאחרי עונה קשה התפוצץ עם שלושער. קבאני נגח פנימה כבר אחרי 13 דקות והוסיף עוד שניים במחצית השנייה (49 ו-58). אנחל די מריה כיכב עם שני בישולים וזלאטן קינח עם שערו ה-35 העונה בתוספת הזמן.

ראשיד גזל שחקן ליון. רויטרס
פתח את החגיגה. ראשיד גזל/רויטרס

משחקים נוספים

באסטיה - אנז'ה 0:1
לבאסטיה: יאניק קהוזאק (43)

בורדו - לוריין 0:3
לבורדו: מלקום (12), שייק דיאבטה (21 ו-48)

ליל - גנגאן 0:0

מארסיי - ריימס 0:1
למארסיי: מישי בטשואיי (56)

מונפלייה - ראן 0:2
למונפלייה: קאזימיר נינגה (58), ריאד בודבוז (70)

נאנט - קון 2:1
לנאנט: אלחנדרו בדויה (78). לקון: רוני רודלן (5), אנדי דלור (45)

ניס - סט. אטיין 0:2
לניס: ואלר ז'רמן (86 ו-89)

טולוז - טרואה 0:1
לטולוז: אוסקר טרחו (53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully