וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "יש אי ודאות במחלקת הנוער, מחכים לראות מה יקרה"

7.5.2016 / 21:29

ניר לוין עוזב אחרי שמונה שנים לטובת משרת המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, האם ג'ורדי קרויף יקבל את סמכויותיו? מאמני קבוצות הנוער של הצהובים בלחץ, צוות זר עשוי להגיע

one

ניר לוין ישמש כמנהל הטכני של הנבחרות הצעירות של ישראל בארבע השנים הקרובות ויכנס לתפקידו בפועל ב-1 ביולי, כך נקבע הערב (שבת) באופן סופי. כל הנושאים הכספיים בין ההתאחדות לכדורגל לבין לוין נסגרו ומכבי תל אביב נתנה לו את ברכת הדרך וכעת, תצטרך לחפש אדם אחר שיאייש את תפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער שלה. אצל הצהובים היו כאלה שרצו להשאיר את לוין, אולם במועדון לא רצו להתחייב לארבע שנים, כפי שכאמור קיבל לוין בהתאחדות.

לוין עבד במספר קבוצות כמאמן בין השנים 1996 ל-2008 ואז חתם במכבי תל אביב כמנהל המקצועי של המחלקה הצעירה, בתקופה בה אלכס שניידר היה הבעלים. הוא יסיים בעוד כחודש תקופה של שמונה שנים בתפקיד ויעבור להתאחדות, שם יהיה אחראי על כל הנבחרות הצעירות, כולל האולימפית. הנבחרת הבוגרת לא תהיה באחריותו, אך הוא יעבוד בצמוד לאלישע לוי, עמו יש ללוין קשרים טובים מאוד. לוין גם יהיה אחראי על הפרויקט החדש של אופ"א בארץ, מרכזי מצוינות המוקמים לגילאי 13-14.

ניר לוין המנהל מקצועי במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
במכבי תל אביב לא רצו להתחייב לארבע שנים. לוין/ניב אהרונסון

עזיבתו של לוין יוצרת כעת דילמה גדולה מאוד במכבי תל אביב, כאשר נשקלת האפשרות לתת לג'ורדי קרויף את הסמכויות גם במחלקת הנוער ולאפשר לו למנות צוות זר, עם עדיפות לצוות הולנדי. אפשרות אחרת היא לתת לאדם מתוך המחלקה את התפקיד של לוין. הבעלים מיטש גולדהאר יצטרך להכריע בסוגיה.

מאמני מחלקת הנוער של המועדון נמצאים בלחץ, שכן איש לא יודע כיצד יאוישו המשרות בעונה הבאה והאם אכן יגיע צוות זר, שיכלול גם מנהל מקצועי למחלקה ואולי גם מאמנים זרים. מאמן במחלקה אמר בסוף השבוע: "יש אי ודאות וכולם ממתינים לראות איך זה ייגמר".

עמיר תורג'מן, שעשוי היה להחליף את לוין, אמור להמשיך בבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית, בעוד עתידו של זיו אריה, המשמש מזה מספר עונות כמאמן קבוצת הנוער, אינו ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully