וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה האלפ זכתה במדריד אחרי 2:6, 4:6 מול דומינקה ציבולקובה

הרומנייה נזקקה לשעה ועוד 20 דקות על מנת להכניע את הסלובקית בדרך לתואר ראשון ב-2016 ומספר 13 בסך הכול. "אני מאושרת מאוד שהצלחתי לזכות בתואר", אמרה בסיום האלפ השמחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוח הסטטיסטיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סימונה האלפ זכתה הערב (שבת) בתואר הראשון שלה ב-2016. הרומנייה עשתה את זה בטורניר מדריד מסבב הפרמייר של ה-WTA. האלפ, המדורגת שביעית בעולם שתטפס לחמישייה הראשונה בעולם בעקבות הזכייה, ניצחה 2:6, 4:6 את דומיניקה ציבולקובה הסלובקית (38 בעולם) אחרי שעה ועוד 20 דקות וזכתה בתואר ה-12 בקריירה שלה והראשון השנה.

האלפ הייתה הרבה יותר יציבה וביצעה 10 שגיאות לא מחויבות לעומת 23 של הסלובקית וגם השיגה מעט יותר ווינרים ממנה (20 לעומת 18) כשהיא מוסיפה גם 4 אייסים ו-3 שבירות בחמש אפשרויות שבירה. לפני שלוש שנים, אגב, האלפ קיבלה כרטיס חופשי לטורניר והודחה בסיבוב הראשון. שנה לאחר מכן היא הגיעה לגמר והשנה היא זכתה בתואר מרשים מבחינתה בשבוע גדול לטניס הרומני, שכלל הצלחות של סוראנה קירסטאה המתקמבקת, אירינה קמליה בגו ופטריסיה מריה טיג, שהגיעו כולן לרבע הגמר.

"קודם כל אני רוצה לברך את דומיניקה על שבוע נהדר וטורניר נהדר, אני מאחלת לך רק טוב", אמרה האלפ לאחר הזכייה, "אני מאושרת מאוד שהצלחתי לזכות בטורניר. זה מיוחד מאוד בשבילי. זה מדהים מבחינתי לדבר עם הקהל כאן כשאני על המגרש בפעם השנייה". ציבולקובה אמרה: "אני רוצה לברך את סימונה על שבוע נהדר. היא שיחקה ממש טוב בגמר והגיעה לה לזכות. כל הכבוד".

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
תואר ראשון השנה. האלפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully