וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מודה לכולם, נהניתי מאוד מהחוויה בגרמניה"

המאמן העוזב של באיירן מינכן חוגג אליפות נוספת, מתחיל בסיכומים ולא שוכח מהיריבה לצמרת: "כל הכבוד לדורטמונד על עונה נהדרת". רומיניגה: "זה היה יכול להיות שבוע מושלם, הלילה נחגוג"

פפ גווארדיולה עם רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
חוגג עם לבנדובסקי. פפ/רויטרס

באיירן מינכן חגגה היום (שבת) אליפות מספר 26 אי פעם ורביעית ברציפות. הבווארים ניצחו 1:2 בחוץ את אינגולשטאדט בזכות צמד של רוברט לבנדובסקי והשכיחו מעט את ההדחה הכואבת מליגת האלופות במהלך השבוע עם הישג יפה. הקבוצה של פפ גווארדיולה, שעדיין יכולה לזכות בדאבל העונה אם תנצח את בורוסיה דורטמונד בגמר הגביע, הפכה לקבוצה הראשונה שזוכה בארבע אליפויות ברציפות בבונדסליגה.

דויד אלאבה חוגג

מאמן הקבוצה, פפ גווארדיולה, אמר לאחר המשחק והבטחת התואר: "הישג גדול לכל הצוות, האוהדים והשחקנים המצוינים, כל אחד תרם. כל הכבוד לדורטמונד על עונה נהדרת, הם היוו יריב שקול. אני רוצה לחלוק את הזכייה עם יופ היינקס. ארבע אליפויות ברצף זה מיוחד מאוד". הקטאלני שיעזוב לאחר גמר הגביע ויחבור לקבוצתו החדשה מנצ'סטר סיטי החל בסיכומים: "תודה לכולם בגרמניה. נהניתי פה מאוד מהחוויה".

יושב הראש קרל היינץ רומיניגה: "הלילה נחגוג במסיבה נחמדה, זהו הישג היסטורי. אליפות גרמניה היא התואר הכי חשוב, כל הכבוד לקבוצה ולמאמן. זה היה יכול להיות שבוע מושלם, אך לפחות זהו פיצוי לאחר ההדחה מליגת האלופות".

תומאס מולר: "עשינו עונה מעולה. אנחנו מאוד שמחים לעשות משהו שעוד לא עשו מעולם בבונדסליגה ולזכות ארבע פעמים ברצף. עכשיו יש ירידת מתח ענקית וכמובן סיפוק".

כובש הצמד במשחק האליפות, רוברט לבנדובסקי: " אני שמח שהבקעתי פעמיים. עכשיו אפשר לחגוג, בשבוע הבא נחגוג עם האוהדים שלנו במינכן. אחר כך עוד נשאר גמר הגביע. אם נזכה, זו עונה טובה שלנו".

עוד באותו נושא

באיירן מינכן זכתה באליפות ה-26 שלה והרביעית ברציפות

לכתבה המלאה
שחקני באיירן מינכן חוגגים תומאס מולר. רויטרס
מולר מפעיל את החוגגים/רויטרס

השחקנים חוגגים בחדר ההלבשה

שחקני באיירן מינכן חוגגים תומאס מולר. רויטרס
חוגגים אליפות רביעית ברצף/רויטרס
ראפיניה באיירן מינכן חוגג. רויטרס
ראפיניה והצלחת/רויטרס
יליפ לאהם שחקן באיירן מינכן. רויטרס
פיליפ לאהם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully