וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "צריך להיות מוכשרים כדי להפסיד משחק כזה"

7.5.2016 / 20:30

למרות שהפועל תל אביב ניצחה במשחק לפרוטוקול בלבד, מאמן בני יהודה מאוכזב: "שגיאות קשות בהגנה ולשוער שלנו לא היה יום טוב". גוטמן מרוצה משוינפלד שכבש שלושער: "משמעותי להישארות"

one

כראוי למשחק לפרוטוקול בלבד, בין שתי קבוצות שמגיעות רגועות לחלוטין, בני יהודה והפועל תל אביב סיפקו הערב (שבת) משחק מעניין ורווי במצבים, בסיומו ניצחו האדומים 2:4. ארון שוינפלד המשיך להוכיח כי לא סתם נלחמו עליו עם שלושער מצוין. בני יהודה עוד הובילה פעמיים אך החלוץ איזן בשני המקרים ובסופו של דבר גם נטל את ההובלה. גל שיש שיחק לראשונה בליגה אחרי ארבע שנים, ואף ספג כרטיס אדום.

שוינפלד חוגג/מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, אמר בסיום המשחק: "באנו עם אסטרטגיה להחזיק בכדור, לא אהבתי את הנעת הכדור הרוחבית ושלא שיחקנו לעומק. ביקשתי בחצי השני לשחק יותר לעומק ועשינו את זה לא רע". על שוינפלד: "הוא בורג משמעותי בעובדה שנשארנו בליגה. הוא הגיע רק לפני חודשיים והבקיע ובישל. האיכות שלו היא באישיות ובכך שהוא רוצה ללמוד ולהקשיב. הוא מכין את עצמו ולומד את היריבה. -בפעם הקודמת שנשארנו היו לנו את טלקיסקי וטופוזאקוב והשנה זה ניקוליץ' ושויינפלד. כמו שגם אז עזרו לנו קנדה וארבייטמן גם עכשיו עוזרים לנו חמזה וידין ואני בטח שוכח עוד מישהו. כיף לאמן שחקנים כאלה".

לגבי הריפיון בהגנה אמר: "במהלך פלייאוף התחתון לא הגיעו אלינו הרבה לשער, בשני המשחקים האחרונים היה ריפיון לאחר שהובלנו וזה דבר שלא צריך לקרות. למרות זאת אני מרוצה מההגנה של הקבוצה". באשר לעונה הבאה: "זה לא סוד שהפועל רוצה לצאת לתוכנית הבראה כלכלית. התוכנית הזו תיגע בכולם כי אחרת אין עתיד למועדון. למרות זאת, נצטרך להביא שחקנים שייסחבו את הקבוצה קדימה".

מאמן בני יהודה, יוסי מזרחי, יצא מאוכזב למרות המשחק חסר המשמעות. "צריך להיות מוכשרים כדי להפסיד משחק כזה", אמר, "כנראה שיש לנו את הכישרון הזה. הגענו למספיק מצבים כדי לא להפסיד את המשחק. עשינו שגיאות קשות בהגנה ולשוער שלנו לא היה יום טוב. בסך הכל שיחקנו לא רע אבל עשינו טעויות. לגבי העונה הבאה, זה לא תלוי בי ואני לא יכול להגיב".

עוד באותו נושא

שלושער לשוינפלד, 2:4 להפועל תל אביב על בני יהודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully