וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: אלכסיס סאנצ'ס מתוסכל בארסנל

בטלגרף מדווחים כי הצ'יליאני מתוסכל ממצב התותחנים ויש לו יחסים בעייתיים עם ארסן ונגר. לאלכסיס יש חוזה לשנתיים נוספות והוא כנראה לא ימהר להאריך אותו, אך הקבוצה תנסה לשמור עליו

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של ארסנל ואלכסיס

האם אלכסיס סאנצ'ס בדרך החוצה מארסנל? טלגרף הבריטי מדווח בידיעה בלעדית כי הכוכב הצ'יליאני מתוסכל ועשוי לבקש לעזוב את אצטדיון האמירויות על אף שנותרו לו שנתיים בחוזה. בטלגרף דיווחו כי סאנצ'ס היה עצבני מאוד לאחר שהוחלף בדקה ה-84 במשחק האחרון של ארסנל מול נוריץ'. הצ'יליאני ירד מיד לחדר ההלבשה ולא לחץ את ידו של ארסן ונגר, כשלאחר מכן הוא מתקלח ועוזב את האצטדיון בלי להמתין לסיום המשחק.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. GettyImages
יעוב את ארסנל? אלכסיס/GettyImages

התקרית הזו הייתה התפרצות של מתח שסובב את אלכסיס בשבועות האחרונים כשהוא מתקשה מאוד לשחזר את היכולת הנהדרת שלו מהעונה שעברה. ונגר התייחס לאירוע האחרון עם אלכסיס ואמר שהכוכב הצ'יליאני רק הביע את התשוקה שלו לשחק. אבל בשיחות פרטיות נראה שוונגר מעט כועס על אלכסיס ובין השניים הייתה אווירה די מתוחה באימונים האחרונים, חרף העובדה שאלכסיס אמור לפתוח בהרכב מול מנצ'סטר סיטי בראשון. אלכסיס הודה בעבר שהוא מתווכח עם ונגר על דקות המשחק שלו ובארסנל יקוו עכשיו שהעניינים בין השניים לא יתחממו בשל האירוע האחרון. עזיבה של אלכסיס עלולה לחמם עוד יותר את אוהדי ארסנל מול ונגר ואת המחאה שלהם נגד הצרפתי.

זו לא הפעם הראשונה שסאנצ'ס הראה שהוא לא מרוצה. אחרי ההפסדים למנצ'סטר יונייטד וסוונסי הצ'יליאני הביע ספק בתשוקה של חבריו לקבוצה לזכות בתארים ואמר: "אם אנחנו יוצאים למגרש עם התשוקה להיות אלופים, לזכות בפרמיירליג או בליגת האלופות, אנחנו יכולים להשיג את זה, לזכות בדברים גדולים".

לסאנצ'ס, כאמור, נותרו בשנתיים בחוזה הנוכחי שלוט וגם אם יסרב להאריך אותו, קשה להאמין שארסנל תנסה למכור אותו בקיץ למרות ההתעניינות של באיירן מינכן בו. כמו כן, נשמעו דיבורים על כך שפפ גווארדיולה רוצה לקחת אותו למנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully