וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' ניצח את נישיקורי, עלה לגמר מדריד וישחק נגד מארי

הסרבי ניצח 3:6, 6:7 (4) את היפני במשחק שארך שעה ועוד 58 דקות כדי לעלות לגמר מדריד בפעם השנייה בקריירה שלו. המדורג ראשון בעולם יפגוש את אנדי מארי, שניצח 5:7, 4:6 את רפאל נדאל

אנדי מארי טניסאי בריטי. Julian Finney, GettyImages
ניצח את נדאל בפעם השנייה ברציפות במדריד. מארי/GettyImages, Julian Finney

טורניר מדריד מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP נמשך היום (שבת) עם שני משחקי ענק. בראשון, הצליח אנדי מארי לנצח 5:7, 4:6 את רפאל נדאל והוא יפגוש בגמר את נובאק דג'וקוביץ', שעשה את שלו עם 3:6, 6:7 (4) נגד קיי נישיקורי.

הסרבי, שזכה בטורניר פעם אחת בלבד ב-2011 כשהוא מנצח בגמר 5:7, 4:6 את רפאל נדאל, עלה לגמר בבירת ספרד בסך הכול בפעם השנייה בקריירה שלו ולאחר משחק קשה מאוד. דג'וקוביץ' היה היחיד שהשיג שבירה במערכה הראשונה וסגר אותה עם 3:6. המערכה השנייה הייתה מעניינת מאוד. דג'וקוביץ' שבר ראשון אחרי משחקון ארוך מאוד ועלה ל-2:3. לאחר מכן הוא שמר על ההגשות שלו ועלה ל-3:5. ביתרון 4:5, היו לנולה ארבע נקודות הכרעה, אבל נישיקורי הציל את כולן ושבר כדי לאזן ל-5:5. השניים שמרו על ההגשות שלהם ובשובר השוויון הצליח דג'וקוביץ' לנצח 4:7 כדי לעלות לגמר.

רפא נדאל לא הפסיד עד כה על החימר באירופה השנה, כשהוא זוכה במונטה קרלו ובברצלונה - שניים מהטורנירים האהובים עליו ביותר. היום הוא נעצר על ידי אנדי מארי, המדורג שני בעולם, שניצח אותו במדריד גם בשנה שעברה עם 3:6, 2:6, אז זה היה בגמר. הפעם זה נגמר עם 5:7, 4:6 למארי, שחוזר לגמר בבירת ספרד בפעם השנייה ברציפות ומאכזב מאוד את אוהדי הטניס המקומיים שלא יזכו לראות טניסאי מקומי בגמר. המשחק היה די מוזר כשמארי עולה ל-2:5 כבר במערכה הראשונה, נדאל חוזר כל הדרך ל-5:5 ובסוף מארי משיג שבירה על האפס כדי לקחת את המערכה עם 5:7. המערכה השנייה הייתה דומה מאוד. מארי שוב עלה ל-2:5, אבל נדאל שוב הצליח להשיג שבירה ולהציל נקודת משחק כדי לחזור ל-5:4 כשההגשות שלו. דווקא בשלב הזה הצליח מארי להשיג שבירה נוספת ולהכריע את ההתמודדות כולה בדרך לגמר.

עדכון ראשון :16:21

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
גמר שני במדריד. דג'וקוביץ'/רויטרס
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Julian Finney, GettyImages
נעצר בחצי הגמר. נדאל/GettyImages, Julian Finney

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully