וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שלזינגר ניצחה את ג'רבי בחצי הגמר והמשיכה לזכייה בזהב בבאקו

7.5.2016 / 16:04

הגרנד סלאם באזרבייג'אן סידר מפגש פיקנטי בחצי הגמר, בו שלזינגר השיגה ניצחון חמישי על יריבתה תוך 54 שניות, ובהמשך ניצחה גם בגמר (עד 63 ק"ג). ג'רבי נוצחה בקרב על הארד

ירדן ג'רבי (מימין) מול אליס שלזינגר. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
חד צדדי. ג'רבי ושלזינגר/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

אליס שלזינגר גברה היום (שבת) על ירדן ג'רבי עם איפון תוך 54 שניות בקרב בין השתיים בחצי גמר גרנד סלאם באקו, בקטגוריית המשקל עד 63 ק"ג. בעקבות הניצחון, שלזינגר, המייצגת את בריטניה, עלתה ל-1:5 במאזן הקרבות בין השתיים ושלחה את ג'רבי להילחם על הארד מול הקובנית מריסט אספינוסה, שהשיגה בהתחלה יוקו וניצחה עם איפון אחרי 1:37 דקות כדי להשאיר את הישראלית הפעם ללא מדליה. לעומתה, שלזינגר המשיכה במומנטום והשיגה את הזהב בזכות איפון מהיר נוסף, הפעם תוך 27 שניות, על מריאנה חסנבגוביץ' הקרואטית.

שלזינגר אמרה לאחר הזכייה: "הרגשתי מצוין בתחרות ואני חושבת שזה ניכר היטב במהלך הקרבות. אף פעם לא הרשיתי לעצמי הנחות וקיצורי דרך ואני מאמינה בכל לבי שרק עבודה קשה היא הפתרון למקסם הצלחות. כל מדליה וכל הישג משמעותי עבורי ואני ממשיכה בנחישות ובריכוז המתבקש לקראת המבחן האמיתי שיקרה במשחקים האולימפיים. אני רוצה להודות למאמני האישי פבל מוסין, למאמנת הנבחרת קייט הווי ולכל הצוות המקצועי על המעטפת המדהימה שאני מקבלת, לספונסרים שלי ולכל מי שעוקב ותומך".

בדרך לחצי הגמר, בסיבוב השני ניצחה ג'רבי את הצרפתייה מרגו פינו, לאחר שהובילה לאורך כל הקרב, ראתה את יריבתה סופגת שני כרטיסים צהובים ובכל זאת מטילה אותה למזרן שתי שניות לסיום הקרב עם איפון מוצלח. בסיבוב השלישי גברה על הפורטוגלית אנה קאצ'ולה.

גם אסף חן, שמתחרה במשקל של עד 81 ק"ג, עלה לרבע הגמר לאחר שניצח בסיבוב השלישי את יאן קוגלאן האוסטרי, אך לאחר הפסד לאיבלו איבנוב וירד לבית הניחומים, שם נוצח באיפון אחרי 1:19 דקות בידי איבן מוראלס.

טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג) ניצח בסיבוב הראשון את נונו סראיבה הפורטוגלי עם ווזארי ויוקו, אבל בסיבוב השני נכנע תוך 10 שניות בלבד לאיפון של רוסטם אורויוב האזרי.

אתמול (שישי) חגגו במשלחת הישראלית לבאקו עם הג'ודוקא הישראלית גילי כהן שזכתה במדליית הזהב והבטיחה כמעט סופית את הופעתה במשחקים האולימפיים בריו.

הג'ודוקא אורי ששון שזכה באחרונה במדליית הכסף באליפות אירופה במשקל החופשי, יחל את התחרויות שלו רק מחר. ששון מעוניין לעשות תחרות טובה בבאקו כדי לנסות ולהתברג לשמונת המדורגים הראשונים בריו על מנת לא לקבל כבר בפתיחת האולימפיאדה יריבים המדורגים גבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully