וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'טינו כועס על היחס שלסטר קיבלה לאחרונה: "זה לא מקצועי"

מנג'ר טוטנהאם לא אהב את ההתבטאויות של אנשי כדורגל רבים שתמכו במסע של השועלים: "אם אתה מקצוען, אתה לא מתבטא כאוהד". כרטיסים למשחק של לסטר מול אברטון נמכרים ב-8,000 ליש"ט

one

על פניו, נראה כאילו כל מי שלא אוהד את טוטנהאם קיווה בשבועות האחרונים שלסטר סיטי היא זו שתזכה באליפות הפרמיירליג. זה כמובן גם מה שקרה, לאחר שהתרנגולים שמטו שתי נקודות יקרות מול צ'לסי, ואפשר לקלאודיו ראניירי ושחקניו לחגוג את אחת הסנסציות הגדולות בתולדות הספורט המודרני.

אלא שלא כולם אהבו את התנהלות הכדורגל האנגלי בשבוע החולף. בפרט מדובר על מאוריסיו פוצ'טינו, מאמן טוטנהאם, שאגר בבטן לא מעט דברים, וכעת שחרר אותם. לאורך השבוע האחרון הביעו מספר שחקני צ'לסי ומאמנים בפרמיירליג את תמיכתם בלסטר, מה שהכעיס מאוד את מנג'ר התרנגולים.

"אולי בעתיד, מאמנים ועוזריהם ישימו לב למה שהם אומרים בפומבי", אמר פוצ'טינו. "בכדורגל, יש לנו אחריות להיות מקצוענים. כשאתה מקצוען, אתה לא נותן את דעתך האישית. אם אני אוהד טוטנהאם ואנחנו משחקים נגד קבוצה שנלחמת על הירידה או על האליפות, אני לא יכול להתבטא כמו אוהד. אני צריך להיות מקצוען. תמיד מסוכן כשדברים כאלה קורים. בשבועות או החודשים האחרונים הרבה אנשי כדורגל לא התנהגו כמו מקצוענים, וצריך להיזהר עם זה".

האלופה הטריה תארח הערב (שבת, 19:30, ספורט2) את אברטון, במשחק בו תחגוג את האליפות ההיסטורית שלה במגרש הביתי. כרטיסים למשחק נמכרים ב-8,000 ליש"ט בשוק הספסרים, ולאור ההצלחה הבלתי רגילה העונה, מתכננים בלסטר להגדיל את אצטדיון קינג פאוור, שמכיל כרגע 32 אלף מקומות - האצטדיון ה-19 בגודלו באנגליה.

"יש תכנית", הודה סגן הנשיא, "אבל אצטרך לראות כדאיות. היום אנחנו אלופים, אבל כשהיינו בצ'מפיונשיפ הייתי צריך לשכנע אוהדים לבוא. קשה להגיד מתי צריך להתרחב בכדורגל. קודם כל, ארצה לראות מספרים".

מאוריסיו פוצ'טינו, מאמן טוטנהאם. GettyImages
ככה לא מתנהגים מקצוענים? פוצ'טינו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully