וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק: "זרקתי יותר מדי, אני לוקח את האשמה על עצמי"

כוכב אוקלהומה סיטי הודה ש-31 הזריקות שלקח עלו לקבוצתו בהפסד לסן אנטוניו. לברון משבח את קיירי ופריי ומצהיר: "הקבוצה הזו נועדה לדברים גדולה". כל התגובות והמספרים ממשחקי הלילה

שחקני קליבלנד קאבלירס ג'יי אר סמית', צ'אנינג פריי. AP
עדיין ללא הפסד בפלייאוף. סמית' ופריי/AP

מספרי הלילה

* קוואי לאונרד ציין משחק ראשון בפלייאוף עם לפחות 30 נקודות ו-10 ריבאונדים.

* ברבע הרביעי קלע כוכב הספרס 13 נקודות.

* כשלאונרד שמר על דוראנט ברבע האחרון, KD סיים עם 1 מ-4 מהשדה. אוקלהומה סיטי כולה קלעה 5 מ-13 כששחקן הגנה של העונה שמר על כוכב הת'אנדר.

* ווסטברוק ולאונרד קלעו 31 כל אחד, אך רכז הת'אנדר נזקק ל-14 זריקות יותר כדי להגיע לשם.

* קווין דוראנט וראסל ווסטברוק קלעו לפחות 25 נקודות כל אחד בפעם ה-33 בפלייאוף - כמו שאקיל אוניל וקובי בריאנט. הצמד המוביל הוא אלג'ין ביילור וג'רי ווסט, שעשו זאת 50 פעם.

* סרג' איבקה רשם שיא קריירה של חמש שלשות.

* לטוני פארקר יש עד כה בסדרה 23 אסיסטים ושני איבודים בלבד.

* 20 פעמים גרג פופוביץ' הוליך 1:2 בסדרת פלייאוף. ב-16 פעמים הוא גם ניצח.

* 7:41 דקות לסיום, הוליכה אטלנטה 99:103 על קליבלנד. לברון ג'יימס חזר מהספסל, והקאבס דהרו לריצת 5:22 בדרך לניצחון.

* קליבלנד עלתה ל-0:11 על אטלנטה בפלייאוף.

* לאחר שקבעו שיא של 25 שלשות במשחק השני, הפציצו הפעם הקאבס 21 "בלבד". בכך הפכה קליבלנד לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שקולעת לפחות 20 שלשות בשני משחקים רצופים.

* הקאבס קלעו עד 61 שלשות בסדרה - הכי הרבה בהיסטוריה לקבוצה אחרי שלושה משחקים. השיא הקודם עמד על 44.

* צ'אנינג פריי קלע 27 נקודות - ארבע יותר משקלע בכל ששת משחקיו הראשונים בפלייאוף, במשותף. היה זה שיא קריירה עבורו בפלייאוף בנקודות, בזריקות מהשדה (10) ובשלשות (7).

* גם לברון (24), קיירי (24) וקווין לאב (21) קלעו מעל 20. הפעם האחרונה שארבעה שחקני קליבלנד קלעו 20 או יותר במשחק פלייאוף היתה ב-1990 - אז היו אלה מארק פרייס, הוט רוד וויליאמס, לארי נאנס ובראד דוהרטי.

* קרב הריבאונדים: 28 לאטלנטה, 55 לקליבלנד.

שחקן סן אנטוניו ספרס קוואי לאונרד לפני שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק. J Pat Carter, GettyImages
יכולת עילאית בפלייאוף. קוואי/GettyImages, J Pat Carter

אוקלהומה סיטי - סן אנטוניו: התגובות

עיקר ההתעסקות של שתי הקבוצות היו בריבאונד ההתקפה המכריע של קוואי לאונרד, שסייע לו לקלוע פעמיים מהקו ולהבטיח לספרס 96:100 ויתרון 1:2 בסדרה. "פשוט תקפתי את הסל, קפצתי ותפסתי את הכדור", הצטנע כהרגלו כוכב הספרס, שסיים עם 31 נקודות ו-11 ריבאונדים. "זה שבר אותנו", הודה קווין דוראנט. "שיחקנו הגנה טובה, הורדנו את ההפרש משבע לשתיים, גרמנו ללמרכוס אולדרידג' להחטיא, וזה נפל לידיים של לאונרד. זה מבאס".

ראסל ווסטברוק אמנם סיים עם 31 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אך גם הוסיף 5 איבודים וקלע ב-10 מ-31 בלבד מהשדה. "לקחתי יותר מדי זריקות", הודה הרכז בסיום. "אני חייב לעשות עבודה טובה יותר בלסדר לחברים זריקות. אני חייב לערב את החבר'ה, בעיקר מול הקבוצה הזאת. אפילו שאלה זריקות שאני בדרך כלל קולע, אני חייב למסור יותר. אני לוקח את האשמה. זה מתחיל בי".

עוד באותו נושא

סן אנטוניו השיבה את יתרון הביתיות, קליבלנד הלוהטת כבר ב-0:3

לכתבה המלאה
שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק מול שחקני סן אנטוניו ספרס טים דאנקן, קוואי לאונרד. רויטרס
לוקח אחריות. ווסטברוק/רויטרס

אטלנטה - קליבלנד: התגובות

הקאבס עלו ל-0:3 אחרי תצוגת קליעה נוספת שכללה 21 שלשות וסייעה להם לחזור מפיגור דו-ספרתי בדרך ל-108:121 באטלנטה. "אנחנו מועדים לדברים גדולים, אני באמת מאמין בזה", אמר לברון ג'יימס בסיום, ועבר להחמיא לשני כוכבי המשחק - קיירי אירווינג שקלע 24 ובעיקר צ'אנינג פריי שהפציץ 7 שלשות בדרך ל-27 נקודות: "שניהם סחבו אותנו היום. זה היה מיוחד".

בפרט, השניים הללו השתלטו על המשחק בדקות בהן לברון נח על הספסל. "אני חייב לתת לו זמן לנוח, כדי שכולנו נהיה בקצב מצוין ברבע האחרון", אמר אירווינג. "זה מאוד חשוב. אני יכול להשתפר ולהיות מנהיג טוב יותר ברבע האחרון כשלברון לא על הפרקט, אבל כשהוא נכנס, שנינו נהיה המנהיגים".

מת'יו דלבדובה הוסיף: "כשלברון הולך לספסל, בדיוק אז אנחנו צריכים להרים את עצמנו ולא רק לשמור על היתרון, אלא להגדיל אותו".

בצד המפסיד, אמר אל הורפורד המתוסכל: "אנחנו נלחמים על חיינו כרגע. נצטרך לעשות כמה שינויים, כי מה שעשינו עד כה לא עבד". ג'ף טיג הוסיף: "נצטרך לשכוח מהמשחק הזה וננסה לנצח את משחק 4. אנחנו יודעים שביכולתנו לנצח את קליבלנד".

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס עם חבריו. רויטרס
הכל טוב. לברון עם החברים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully