וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשרה מתרחקת מדיוויד בלאט? "ניו יורק יצרה קשר עם פרנק ווגל"

בעוד פיל ג'קסון בחופש, בארצות הברית טוענים שהג'נרל מנג'ר סטיב מילס, המקורב לבלאט, פנה אל המאמן שסיים את דרכו באינדיאנה במטרה להבין האם יהיה מוכן להריץ את התקפת המשולש

מערכת וואלה!

בווידאו: התכנית "משחק מקדים"

עד הימים האחרונים נדמה היה ששני המועמדים היחידים של פיל ג'קסון למשרת המאמן של ניו יורק ניקס הם קורט ראמביס ודיוויד בלאט. הלילה (בין שישי לשבת) נוסף שם חדש לרשימה הזאת - פרנק ווגל, אליו הניקס כבר פנו, כך על פי דיווח ב-ESPN.

ווגל, שסיים את תפקידו באינדיאנה ביום חמישי אחרי שש עונות מוצלחות למדי ומאזן 181:250, נחשב לאחד המאמנים הצעירים הטובים ביותר בליגה, אך לא קיבל הארכת חוזה מלארי בירד בפייסרס משום שלטענת שחקן העבר האגדי, "הגיע הזמן לקול חדש".

על פי הדיווח, מי שפנה אל ווגל הוא לא פיל ג'קסון, שעדיין נמצא בחופשה פרטית, כי אם סטיב מילס, הג'נרל מנג'ר שנחשב מקורב לבלאט. מטרת השיחה היתה לנסות להבין האם מאמן אטלנטה לשעבר יהיה מוכן לשחק את התקפת המשולש, ולפי "ניו יורק פוסט", התשובה היא חיובית.

בחודש שעבר הבהיר הזן מאסטר שברצונו לשכור מאמן שידבוק בהתקפת המשולש המפורסמת, אותה ווגל לא הריץ באינדיאנה, אך בעבר המאמן הצעיר כבר הביע את הערכתו לג'קסון: "תמיד הייתי מעריץ גדול של פיל ושל הגישה שלו. כמובן שתמיד היו לו שחקנים מצוינים, אבל היו הרבה מאמנים עם שחקנים מצינים שלא ניצחו כמוהו. זו אחת הסיבות שלקחתי באינדיאנה את בריאן שואו, הוא היה מקורב לפיל".

מאמן אינדיאנה פייסרס פרנק ווגל. GettyImages
לא יישאר מובטל עוד זמן רב. ווגל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully