וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עונה אחת בלבד: קליארי חזרה לסרייה A

הרוסובלו הצטרפו לקרוטונה אחרי שניצחו 0:3 את בארי, והבטיחו את הכרטיס לליגה הבכירה שני מחזורים לסיום העונה. פדרו, פריאס וקרי כבשו את השערים היקרים והמתוקים. צרפת: מץ העפילה לליגה הבכירה אחרי עונה אחת

שחקני קליארי חוגגים עם דייגו פריאס. GettyImages
חוזרים לסרייה A. פריאס חוגג עם החברים/GettyImages

ברכות לקליארי, שאחרי עונה אחת בלבד בסרייה B, הצליחה לחזור לקדמת הבמה כשהעפילה לליגה הבכירה באיטליה, שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, לאחר ניצחון חוץ 0:2 על בארי. בכך, הצטרפה הקבוצה מסרדיניה לקרוטונה המפתיעה, שהשיגה כבר לפני מספר שבועות את הכרטיס היוקרתי לליגה הראשונה.

קליארי זכתה להזדמנות להבטיח את העלייה כבר במחזור הקודם, אך סיימה את משחקה הביתי מול הלפני אחרונה, ליבורנו, רק ב-2:2, והחגיגות נדחו בשבוע. הפעם היא לא אכזבה, וגברה 0:2 על בארי בחוץ בדרך חזרה לסרייה A. ז'ואאו פדרו (24), דייגו פריאס (48) ואלברטו קרי (87) הבטיחו לקבוצתם את הניצחון, ואת ההעפלה הזריזה בחלוף עונה אחת בלבד.

גם בצרפת קבוצה חזרה לליגה הבכירה אחרי היעדרות של עונה אחת והיא מץ, שהעפילה ליגה באופן מעשי. האדומים לבנים הצטרפו לנאנסי ודיז'ון שכבר הבטיחו עלייה לליגה הבכירה כשניצחו בביתם 1:2 את טור, מחזור אחד לסיום העונה הסדירה. למץ שלוש נקודות יותר מללה האבר, אך הפרש השערים לא ניתן לסגירה.

  • עוד באותו נושא:
  • קליארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully