וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארה"ב: פלויד מייוות'ר וקונור מקרגור עשויים להיפגש בזירת האגרוף

קרב החלומות בדרך? על פי דיווחים שונים המתאגרף לשעבר בן ה-39 ולוחם ה-MMA השנוי במחלוקת מנהלים משא ומתן בנוגע לקרב אפשרי בלאס וגאס בשלב מאוחר יותר השנה. חובבי אומנויות הלחימה כבר נרגשים

פלויד מייוות'ר נגד מני פאקיאו. Al Bello, GettyImages
בדרך חזרה לזירה? מייוות'ר/GettyImages, Al Bello

המתאגרף האגדי, פלויד מייוות'ר בן ה-39, הודיע על פרישה בספטמבר האחרון לאחר קריירה עשירה, שכללה 49 קרבות ו-49 ניצחונות. אחרי שניצח את מני פאקיאו בקרב המאה, גבר האמריקאי גם על אנדרה ברטו - קרב שבסיומו החליט לתלות את הכפפות. אלא שבארצות הברית מדווחים שמייוות'ר עשוי לחזור לזירת האגרוף, שם הוא עשוי לפגוש את לא אחר מאשר לוחם ה-MMA השנוי במחלוקת, קונור מקגרגור.

על פי הדיווח, השניים עשויים להיכנס לזירת האגרוף בלאס וגאס מאוחר יותר השנה, לקרב שאם יתקיים עשוי להפוך לאחד מאירועי הספורט הגדולים של השנים האחרונות. בניגוד למייוות'ר, מקגרגור לא נחל הצלחה גדולה בתקופה האחרונה. אחרי שהחליט לעלות שתי קטגוריות משקל ולפגוש את נייט דיאז, הפסיד האירי לאחר 15 ניצחונות רצופים.

אלוף ה-UFC במשקל נוצה אמור היה לחזור לאוקטגון ב-UFC 200, אך בשל ויכוח מתוקשר עם נשיא הארגון, דיינה ווייט, הוחלט חד צדדית (על פי ההוראה של ווייט כמובן) כי מקגרגור לא ייקח חלק באירוע הענק שייערך בעיר החטאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully