וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב עלתה ל-0:2 בסדרת גמר הפלייאוף מול מכבי ראשון לציון

הצהובים רחוקים 60 דקות מזכייה שנייה באליפות בשלוש העונות האחרונות לאחר ניצחון 24:27, ויוכלו להשלים את המשימה בשני. בוסקוביץ', חן פומרנץ וגיל פומרנץ כבשו חמישה שערים כל אחד, קוסאנוביץ' הצטיין. מאטיץ': "אין חגיגות, אולי מלבד ללכת ולנוח ולשתות קצת בירה"

חן פומרנץ מכבי תל אביב כדוריד מול בני הרצליה. עמית שיסל, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
הצטיין. פומרנץ/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

מכבי תל אביב רחוקה 60 דקות מזכייה בתואר אליפות המדינה בכדוריד, זאת לאחר שניצחה היום (שישי) את מכבי ראשון לציון 24:27 בבית מכבי במשחק השני בסדרת גמר הפליאוף, ותוכל להשלים את המשימה ביום שני כדי להניף את הצלחת בפעם השנייה בתולדות המועדון, ושנייה בשלוש העונות האחרונות.

מכבי תל אביב פתחה נהדר והוליכה 1:6 כבר בדקה ה-11. היריבה הצליחה להקטין את ההפרש ל-10:7 לפני עוד בריחה של הצהובים. בפתיחת המחצית השנייה, מכבי ראשון לציון ניסתה אבל התקשתה ולא הצליחה להתקרב ליריבה, הרבה בזכות יכולת נהדרת של מילאן קוסאנוביץ' הנהדר, שעצר אותה על ארבעה שערים במשך 12 הדקות הראשונות. עומר גרא כבש אבל שלושה שערים רצופים של גיל פומרנץ קבעו 19:25 והבטיחו את הניצחון של מכבי תל אביב, שש דקות לסיום.

כבשו למכבי תל אביב: ובאק בוסקוביץ', חן פומרנץ, גיל פומרנץ ודן נתן 5 כ"א. למכבי ראשון לציון: עמית סטלמן 8.

מאמן מכבי ת"א, נלה מאטיץ': "אין חגיגות עכשיו, אולי מלבד ללכת ולנוח ולשתות קצת בירה. יש עוד משחק אחד לפנינו. האליפותה קרובה". המצטיין חן פומרנץ הוסיף: "הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק שלנו, וזאת הדרך שמקרבת אותנו לזכייה באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully