וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הפלייאוף בליגה א': חדרה/גבעת אולגה מול טבריה, אזור מול כפר קאסם

הפועל חדרה/גבעת אולגה ניצחה 1:2 את מכבי עירוני קרית אתא, עירוני טבריה גברה 0:2 על הפועל הרצליה. הפועל אזור ניצחה בפנדלים את סקציה נס ציונה, מ.ס כפר קאסם נעזרה גם היא בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים כדי להדיח את מכבי קביליו יפו

שחקני עירוני טבריה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
זה הסתיים בלאומית? אוהדי טבריה מרוצים/אדריאן הרבשטיין

הפועל חדרה/גבעת אולגה תפגוש את עירוני טבריה בגמר הפלייאוף של ליגה א' צפון, כשהמנצחת תפגוש את המנצחת בגמר הפלייאוף של ליגה א' דרום שישוחק בין הפועל אזור למ.ס כפר קאסם, על הזכות לשחק מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה הלאומית - ואולי לקטוף את הכרטיס האחרון לליגה השנייה בטיבה בישראל.

הפועל חדרה/גבעת אולגה ניצחה את מכבי עירוני קרית אתא 1:2 משער עצמי של נירן מגירה (12) ומשער נוסף של איילון אלימלך בדקה ה-29. שחר בלילטי רק צימק בדקה ה-47. עירוני טבריה ניצחה 0:2 את הפועל הרצליה משערים של אור אלקבץ (10) ושלומי ברז'יק (50). מיכאל קירטבה מהרצליה הורחק (55).

בליגה א' דרום, הדיחה הפועל אזור את סקציה נס ציונה בפנדלים אחרי 1:1 בתום הזמן החוקי. מאור ג'רסי כבש עבור נס ציונה כבר אחרי תשע דקות, עידן חג'ג' קבע שוויון בדקה ה-33. אזור ניצחה 1:3 בפנדלים.

במשחק השני, מ.ס כפר קאסם ניצחה 0:3 בפנדלים את מכבי קביליו יפו אחרי 0:0 בתום הזמן החוקי. היפואים שוב פספסו הזדמנות להעפיל ללאומית ברגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully