וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גלבוע/גליל וקרית אתא יפגשו בסדרת הגמר

6.5.2016 / 16:42

הקבוצה מגן נר, שירדה רק בעונה שעברה, גברה 66:79 על עפולה, והשלימה סוויפ שני ברציפות. קרית אתא חוזרת למעמד הגמר אחרי הצגה הירואית של ג'וליאן מילס בניצחון 76:93 ברעננה

מאמן גלבוע גליל אריאל בית הלחמי. קובי אליהו
עוד משוכה אחת. בית הלחמי/קובי אליהו

הפועל גלבוע/גליל ואליצור קרית אתא העפילו היום (שישי) לסדרת הגמר של הליגה הלאומית, שתצא לדרך בדיוק בעוד שבוע בגן נר. הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שירדה רק בעונה שעברה מליגת העל, השלימה סוויפ שני ברציפות כשגברה על הפועל עפולה בחוץ 66:79, ואילו קרית אתא, שתשלים סדרת גמר שנייה ברציפות, הביסה את מכבי רעננה 76:93, למרות חיסרון של תומר גינת.

seperator

הפועל עפולה - הפועל גלבוע/גליל 79:66
הקבוצה של בית הלחמי הוליכה את הטבלה לאורך כל העונה, ויצאה עם כרטיס לגמר לאחר שמשלימה סוויפ שני ברציפות. דווקא המארחת, שהובסה במשחק הראשון, הייתה טובה בהרבה במחצית הראשונה וירדה ליתירון 37:42 אחרי 20 דקות, אלא שרבע שלישי מטורף של גלבוע/גליל, בו עצרה את עפולה על 4 נקודות בלבד מול 26 שלה גמר את הסיפור. ג'ייסון סיגרס הוביל את גלבוע/גליל עם 24 נקודות ו-7 אסיסטים, כשדמטריוס טרידוול הוסיף 20 ו-12 ריבאונדים. מצד שני, הקבוצה של רועי פרל, שמסיימת עונה יפה, קיבלה 19 נקודות מקלי ביידלר ו-12 נקודות ו-12 ריבאונדים ממוזס מארשל.

מכבי רעננה - אליצור קרית אתא 93:76
רק ביום שלפני המשחק קיבלה קרית אתא את ההודעה שג'וליאן מילס יכול לשחק, למרות הפציעה שהגבילה אותו מאוד במשחק הראשון, וללא תומר גינת שככל הנראה גמר את העונה, מצליחים השחקנים של יוסי בונן להעפיל לגמר שני ברציפות. רעננה שלטה במחצית הראשונה, הוליכה 19:31 בתום הרבע הראשון ו-41:48 במחצית, אלא שרבע שלישי מפלצתי של קרית אתא שנגמר בניצחון 9:31 נתן לה את הניצחון. דאליס ג'וינר הוליך את קלעי קרית אתא עם 29 נקודות, כשמילס הוסיף 20 ו-12 ריבאונדים וסיימון פארין סיים עם 18 נקודות משלו. אצל הקבוצה של ברק פלג בלט ריאן פירסון עם 18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully