וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל וקיילור נבאס פצועים ולא ישחקו נגד ולנסיה ביום ראשון

מכת הפציעות של ריאל מדריד נמשכת: הוולשי נפצע בברכו נגד סיטי וייעדר לפחות ארבעה ימים, השוער פצוע בכף רגלו ונמצא בספק גם למשחק האחרון של העונה מול לה קורוניה. קאסייה יפתח. השניים יהיו כשירים לגמר ליגת האלופות

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: 0:1 לריאל מדריד על סוסיאדד

הצרות של ריאל מדריד פשוט לא נגמרות. אחרי שהתמודדו בשבוע שעבר עם פציעות של כריסטיאנו רואלדו, קארים בנזמה וקאסמיירו, הבשורות הרעות מגיעות היום (שישי) מכיוונם של גארת' בייל וקיילור נבאס.

בייל, שדווקא בלט במשחקים האחרונים, נפצע בברכו נגד מנצ'סטר סיטי וצפוי להיעדר בין ארבעה לחמישה ימים, מה שיגרום לו להחמיץ את המשחק החשוב מול ולנסיה ביום ראשון. לאחר מכן צפוי בייל לחזור בהדרגה לאימונים ולהיות כשיר למשחק מול לה קורוניה במחזור האחרון.

קיילור נבאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
גמר את העונה? נבאס/רויטרס

במקרה של נבאס, הסיפור מסובך יותר. השוער נפצע בכף רגלו בחצי גמר ליגת האלופות, ייעדר בוודאות נגד ולנסיה ונמצא בספק גם למשחק האחרון של העונה מול לה קורוניה, מה שעלול לפגוע קשות בסיכויי האליפות של הבלאנקוס. מי שיפתח בשער במקומו של נבאס הוא השוער השני של הקבוצה, קיקו קאסייה.

בריאל כמובן, חושבים גם על גמר ליגת האלופות ב-28 במאי ורוצים להגיע לשם במצב אופטימלי מבחינת כשירות. בייל יהיה כשיר בוודאות למשחק בעוד נבאס לא צפוי להיעדר גם הוא, אך בריאל מעדיפים שיגיע בשיא כושרו למפגש מול אתלטיקו מדריד במילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully