וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בצ'מפיונשיפ: תומר חמד ובירם כיאל בקרב על הפרמיירליג

ברייטון תתארח אצל מידלסברו בקרב ישיר על ההעפלה (14:30, ספורט2). הישראלים וקבוצתם חייבים ניצחון בשביל הכרטיס לליגה הבכירה, עליה תעניק לסיגלז 170 מיליון ליש"ט

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
משחק על כל הקופה. חמד/GettyImages

האם תומר חמד ובירם כיאל יחגגו העפלה לפרמיירליג? ביום שבת יתקיים המחזור ה-46 והאחרון בצ'מפיונשיפ ושני הישראלים יתארחו ביחד עם ברייטון אצל מידלסברו בקרב ישיר על העלייה. לשתי הקבוצות 88 נקודות, אבל לבורו הפרש שערים טוב יותר וכדי להשיג את הכרטיס לליגה הבכירה, ברייטון חייבת ניצחון.

ברייטון לא הופיעה בליגה הבכירה באנגליה מאז הירידה ב-1983, בעוד בורו נעדרת ממנה מאז הנשירה בתום עונת 2008-09.

מעבר ליוקרה ולהישג העצום, על השולחן מונח סכום כסף אדיר. הקבוצה שתעפיל לפרמיירליג תבטיח לעצמה בעונה הבאה 170 מיליון ליש"ט - הכנסה מזכויות שידור. אם היא תצליח לשרוד בליגה הבכירה, היא תרוויח 290 מיליון ליש"ט בעונת 2017-18.

קבוצתם של שני הישראלים תתייצב למשחק כשהיא בכושר מצוין, אחרי שלא הפסידה ב-13 משחקי ליגה רצופים וניצחה בחמישה מתוך ששת האחרונים. מידלסברו שלפני כשבועיים נראתה בדרכה הבטוחה לפרמיירליג, רשמה שלוש תוצאות תיקו רצופות ופתאום היא בסכנת הידרדרות לפלייאוף. למרות זאת, תיקו נוסף יעשה עבורה את העבודה.

: אוהדי ברייטון. GettyImages
מתגעגעים לליגה הבכירה. אוהדי ברייטון/GettyImages

חמד וכיאל אמורים לפתוח בהרכב של המאמן כריס יוטון, אבל ברייטון תחסר את הבלם המצטיין לואיס דאנק, שהורחק במשחק נגד דרבי קאונטי ביום שני. הקפטן הוותיק גורדון גריר צפוי לפתוח במקומו במרכז ההגנה ולרשום דקות משחק ראשונות מאז ה-12 בינואר.

חמד כבש העונה 17 שערים - עונת השיא שלו באירופה. הכיבושים שלו היו שווים לסיגלז 16 נקודות והוא שני בקטגוריה הזו רק למלך שערי הליגה אנדרה גריי, שהיה שווה לברנלי 22 נקודות העונה.

אם המשחק יסתיים בתיקו או בניצחון של מידסלברו, ברייטון תשחק נגד שפילד וונסדיי בפלייאוף העלייה. במקרה כזה המשחק הראשון יתקיים בהילסבורו ב-13 במאי ואילו ברייטון תארח את הגומלין כעבור שלושה ימים. המנצחת במפגש הכפול, תעפיל לגמר הפלייאוף (ב-28 במאי), שם היא תפגוש את המנצחת במפגש בין האל סיטי לדרבי קאונטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully