וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל'אקיפ: "חאתם בן ארפה מנהל מו"מ מתקדם עם ברצלונה"

העיתון הצרפתי טוען שהקטאלנים מחפשים חיזוק לספסל ורוצים לצרף את הקשר בן ה-29 של ניס, שכבש 17 שערים העונה. בן ארפה, שמסיים חוזה בקיץ, נפגש עם ראשי הקבוצה וקרוב לסכם את תנאיו. גם גמיירו ולקאזט מועמדים

one

בווידאו: 0:2 לברצלונה על בטיס

השמועות לגבי חיזוק אפשרי של ברצלונה ממשיכות לרוץ ברחבי אירופה והיום (שישי) היה זה הל'אקיפ הצרפתי, שסיפק שם מעניין מאוד לחיזוק הספסל של הקטאלנים.

העיתון טוען כי חאתם בן ארפה, הקשר בן ה-29 של ניס, שעובר עונה נהדרת, צפוי להיות המצטרף הראשון ולחזק את הספסל של לואיס אנריקה בעונה הבאה. בן ארפה מסיים את חוזהו בקיץ וככל הנראה כבר נפגש עם ראשי הקטאלנים כשהוא קרוב לסיכום תנאי חוזהו.

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון חוגג. רויטרס
יצטרף גם הוא? לקאזט/רויטרס

בן ארפה הבקיע העונה 17 שערים במדי ניס, שעוד נלחמת על עלייה סנסציונית למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. בן ארפה נחשב בעבר להבטחה גדולה כשהגיע לניוקאסל בשנת 2011, אך לא עמד בציפיות, הושאל להאל ולבסוף חזר לניס כדי לשקם את הקריירה.

נראה שבן ארפה, שאמור להגיע בחינם, ישמש כגיבוי לשלישיית ההתקפה של ברצלונה, כשבסיטואציה מסוימת, הוא יכול למלא גם תפקידים בקישור, דבר שייתן גמישות ללואיס אנריקה. אגב, בדיווח מוזכרים גם קווין גמיירו מסביליה ואלכסנדר לקאזט מליון כמועמדים לחיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully