וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סנדרלנד עלתה מעל הקו האדום אחרי 2:3 דרמטי על צ'לסי

החתולים השחורים ביצעו מהפך בעזרת שער של דפו והשאירו מאחור את היריבה הגדולה ניוקאסל, שפישלה עם 0:0 אצל אסטון וילה. 0:1 חשוב ליונייטד על נוריץ', שנמצאת על סף ירידה. ג'ון טרי הורחק ויחמיץ את משחק הפרידה שלו מצ'לסי

ג'רמיין דפו סנדרלנד. רויטרס
דפו חוגג את שער הניצחון/רויטרס

אחרי שהאליפות באנגליה הוכרעה בתחילת השבוע, המוקד עבר היום (שבת) למאבקי ההישרדות ולקרב על הכרטיס האחרון לליגת האלופות. מנצ'סטר יונייטד שמרה על סיכוי למקום הרביעי עם 0:1 על נוריץ', שנותרה מתחת לקו האדום. סנדרלנד רשמה 2:3 דרמטי על צ'לסי ועקפה את ניוקאסל, שסיימה רק ב-0:0 בחוץ מול אסטון וילה ונמצאת כעת מתחת לקו האדום.

חואן מאטה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יונייטד עדיין במאבק על הצ'מפיונס. מאטה חוגג/רויטרס

נוריץ' - מנצ'סטר יונייטד 1:0

הסיכוי להשיג את הכרטיס לליגת האלופות עדיין קיים עבור לואי ואן חאל ושחקניו, שחזרו עם שלוש הנקודות מקרואו רואד וקירבו את הקנריות לליגת המשנה. מנצ'סטר יונייטד איבדה את אנתוני מרסיאל כבר בחימום ואת מתאו דרמיאן בדקה ה-16, אך למרות זאת הציגה משחק סולידי וזכתה בכל הקופה עם שער של חואן מאטה בדקה ה-72, מול הקבוצה נגדה הוא מרבה לכבוש. יונייטד נקמה בנוריץ' על ההפסד הביתי לפני כחמישה חודשים וכעת תקווה למעידה של היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי כדי להגיע בכל זאת למקום הרביעי.

דקה 4: שתי החמצות גדולות לג'רום. תחילה הבעיטה שלו מקרוב נהדפה מהקו ומיד לאחר מכן, נגיחה שלו מחמישה מטרים נעצרה נהדר אצל דה חאה.

דקה 16: עוד דאגה ליונייטד וגם לנבחרת איטליה: המגן דרמיאן נפגע בתיקול עם פינטו ואחרי כמה דקות נאלץ לפנות את מקומו לטובת בורת'וויק ג'קסון הצעיר.

דקה 29: מאטה הגביה כדור קרן וסמולינג החופשי נגח מקרוב מעל השער.

דקה 72: גול! רוני נכנס לרחבה, ויתר על בעיטה והצליח לשמור על הכדור ולמסור ימינה למאטה, שבנגיעה בעט אל הרשת ושבר בצורת בת חודשיים מול היריבה המועדפת עליו. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מתאו דרמיאן שחקן מנצ'סטר יונייטד (משמאל) מקבל טיפול. רויטרס
פציעה מדאיגה. דרמיאן/רויטרס

אסטון וילה - ניוקאסל 0:0

דווקא אחרי תקופה טובה שהעלתה אותה מעל הקו האדום, הקבוצה של רפא בניטס פישלה בגדול ואיבדה שתי נקודות יקרות מול נועלת הטבלה וכעת היא שוב במקום ממנו יורדים לצ'מפיונשיפ, אחרי שסנדרלנד, היריבה הגדולה שלה, עקפה אותה. ניוקאסל אומנם רשמה משחק ליגה עשירי ברציפות מול וילה ללא הפסד, אבל התוצאה ממש לא טובה לה, בעוד המארחת קטעה רצף של 11 הפסדי ליגה ונמנעה משבירת השיא השלילי של המועדון.

פאפיס סיסה ניוקאסל מול קיאן קלארק אסטון וילה. GettyImages
ניוקאסל בצרות. סיסה הולך לאיבוד בין שחקני וילה/GettyImages

סנדרלנד - צ'לסי 2:3

איזה ניצחון ענק לסנדרלנד, שטיפסה למקום ה-17 ותלויה כעת בעצמה. החתולים השחורים ניצלו את המשחק מול היריבה המשועממת מלונדון, שרק רוצה שהעונה המסויטת שלה תסתיים, על מנת לצבור שלוש נקודות ולרשום ניצחון ביתי ראשון על צ'לסי מאז אוקטובר 2000, ניצחון שיכול להתברר כקריטי במיוחד.

הבלוז עלו ליתרון בדקה ה-14 משער של דייגו קוסטה, שכבש מזווית קשה אחרי כדור עומק של הזאר. החתולים השחורים חזרו למשחק ארבע דקות לפני ההפסקה, לאחר שווהבי חאזרי הפציץ מהאוויר מחוץ לרחבה שער נהדר, אבל עוד לפני השריקה למחצית, נמנייה מאטיץ' השיב לצ'לסי את היתרון, אחרי שססאר אספיליקווטה הוריד לו עם הראש.

אלא שסנדרלנד סירבה להרים ידיים וענתה בקאמבק גדול ומהיר. בדקה ה-67, פאביו בוריני בעט מתוך הרחבה כדור שעבר בין הרגליים של ג'ון טרי והלך פנימה ושלוש דקות לאחר מכן, ג'רמיין דפו ניצל הגנה חלשה של צ'לסי ושלח מקרוב לרשת. עמוק בתוך תוספת הזמן, ג'ון טרי ראה אדום אחרי כניסה חריפה וזה נגמר. טרי אגב, יחמיץ את המחזור האחרון, שהיה אמור להיות משחק הפרידה שלו מצ'לסי.

שחקני צ'לסי חוגגים. GettyImages
הבלוז כבשו פעמיים, ובכל זאת הפסידו/GettyImages

משחקים נוספים

בורנמות' - ווסט ברומיץ' 1:1
לבורנמות': מאט ריצ'י (82). לווסט ברומיץ': סלומון רונדון (16)

קריסטל פאלאס - סטוק סיטי 1:2
לפאלאס: דווין גייל (47, 68). לסטוק: צ'רלי אדם (26)

ווסטהאם - סוונסי 4:1
לווסטהאם: סטפן קינגסלי (68, עצמי). לסוונסי: ווין ראתלדג' (25), אנדרה איוו (31), סונג יונג קי (51), בפטימבי גומיס (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully