וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי: "99 אחוז שריאד מחרז יישאר בלסטר בעונה הבאה"

מאמן השועלים משוכנע שגיבורי האליפות, כולל שחקן העונה בפרמיירליג, יישארו לעונה נוספת: "אמרתי לכולם - 'אל תלכו. במקום אחר לא תקבלו דקות'". סגן הנשיא: "הם לא ייפרדו כל כך מהר"

רויטרס

שאריות האלכוהול עדיין לא לגמרי התפוגגו מגופם של שחקני לסטר, אבל הם כבר נאלצים לחשוב על העונה הבאה. השועלים מקווים כי למרות החיזורים מצד כמה קבוצות גדולות ברחבי היבשת, כולל מאנגליה, גיבורי האליפות ההיסטורית יישארו לעונה נוספת ויסייעו לקבוצה להגיע להישגים גם בליגת האלופות. אתמול פורסם בממלכה כי סיכוייו של שחקן העונה בפרמיירליג ריאד מחרז להישאר עומדים על כ-50 אחוז, אולם הבוקר (שישי) כבר לא נראה כי החלוץ האלג'יראי פוזל למקומות אחרים, אם להאמין לדברי קלאודיו ראניירי.

"99 אחוז שריאד יישאר בלסטר בעונה הבאה. אני משוכנע שהוא רוצה להישאר איתנו עונה נוספת", הצהיר מאמן השועלים. "אמרתי לכל השחקנים שלנו - תשיארו עוד עונה במועדון. אל תלכו. אם תעזבו לקבוצה אחרת, רוב הסיכויים שלא תקבלו דקות".

גם סגן הנשיא הצהיר: "כולם אצלנו בחורים טובים, הם מבינים מה המצב. דיברתי עם מחרז ושאלתי לו 'אתה מודאג?', הוא ענה לי 'לא, לא, אני רוצה להישאר'. זה ממחיש מה הכוונות שלו".

ריצ'י דה לאט במדי לסטר סיטי (במרכז) יחד עם שינג'י אוקזאקי (מימין), ריאד מחרז. GettyImages
לא כל כך מהר. מחרז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully