וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה זימן שבעה שחקנים מהסגל האולימפי: "הם גברים, לא ילדים"

מאמן נבחרת ברזיל ויתר על כוכבים דוגמת אוסקר ורוברטו פירמינו בסגל לקופה סנטנריו, מתוך מחשבה על ריו: "רוצים לראות איך הם מתמודדים עם לחץ". גביגול במקום ניימאר: "חלום שהתגשם"

דונגה מאמן נבחרת ברזיל מפרסם את הסגל לקופה סנטנריו. AP
דונגה מפרסם את הסגל/AP

חודש לשריקת הפתיחה של הקופה סנטנריו, וברזיל הייתה היום (חמישי) לנבחרת הראשונה שמפרסמת את הסגל הרשמי שלה לטורניר. בין 23 השחקנים שזימן דונגה, לא מופיע כמובן ניימאר (ישתתף בטורניר האולימפי באוגוסט) וכן טיאגו סילבה, דויד לואיז ומרסלו שלא היו אפילו בסגל המורחב שכלל 40 שחקנים. הפעם, נופו גם קאקה, אוסקר, לוקאס מורה, פרננדיניו, פאולו הנריקה גאנסו, ז'ונאס, רוברטו פירמינו ואלכס טשיירה, בעוד שבעה שחקנים בגיל אולימפי (עד 23) שעשויים לשחק בריו, נכללו בסגל הנוכחי, ביניהם גבריאל ברבוסה בן ה-19, הלא הוא "גביגול".

דונגה הסביר כי ברזיל מתמקדת בטורניר האולימפי: "אנחנו רוצים להעניק ניסיון לשחקנים מהסגל האולימפי. ראינו מספיק חלק מאלה שלא נמצאים ברשימה, עכשיו אנחנו רוצים להרחיב את המאגר. אנחנו פתוחים לרעיונות חדשים ורוצים לראות איך הם מתמודדים עם הלחץ. הם לא ילדים, הם גברים. אנחנו מדברים כאן על מקצוענים. יש לנו שחקנים עם ניסיון וכישרון שיכולים לחפות על חסרונו של השחקן המרכזי. היינו רוצים לבנות עליו, אבל מכיוון שאין אפשרות אז הבאתי שחקנים שיכולים לתת מענה".

גביגול, שהחליף את ניימאר גם במשחק מול פרגוואי, אמר לאחר הזימון לקופה: "זה חלום שהתגשם. עבור זה עבדתי ואני מודה לאלוהים. נשארתי ללא מילים".

בטורניר שייערך בארה"ב ויציין 100 שנות קופה אמריקה, ברזיל תשחק בבית ב' עם אקוודור, האיטי ופרו. אל הצוות המקצועי של הנבחרת צורפו גם שחקני העבר רוג'ריו סני וז'וניניו פאוליסטה.

גבריאל, סנטוס. GettyImages
אחד משלושה שחקנים ללא הופעה בנבחרת הבוגרת. גביגול/GettyImages

הסגל המלא

שוערים: אליסון (אינטרנסיונל), דייגו אלבס (ולנסיה), אדרסון (בנפיקה).

הגנה: דני אלבס (ברצלונה), מירנדה (אינטר), פיליפה לואיס (אתלטיקו מדריד), מרקיניוס (פריס סן ז'רמן), ז'יל (שאנדונג לוננג), פאביניו (מונאקו), רודריגו קאיו (סאו פאולו), דוגלאס סנטוס (אתלטיקו מיניירו).

קישור: לואיז גוסטבו (וולפסבורג), וויליאן (צ'לסי), אליאס (קורינתיאנס), דוגלאס קוסטה (באיירן מינכן), פיליפה קוטיניו (ליברפול), קאסמירו (ריאל מדריד), לוקאס לימה (סנטוס), רנאטו אוגוסטו (בייג'ינג גוואן), ראפיניה (ברצלונה).

התקפה: הולק (זניט סנט פטרסבורג), ריקרדו אוליביירה (סנטוס), גביגול (סנטוס).

* קולומביה: המאמן חוסה פקרמן פרסם את הסגל המורחב, הכולל 40 שחקנים, אבל השאיר בחוץ את רדאמל פלקאו, טאו גוטיירס וג'קסון מרטינס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

גם מארגני הטורניר לא עומדים בקצב השינויים של הסגל הברזילאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully