וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות אזהרת מסע חמורה: קבוצת האתלטיקה לא יכולה לטוס לטורקיה

5.5.2016 / 16:17

קבוצת האתלטיקה של מכבי ת"א, לא יכולה נכון לעכשיו לצאת לגביע אירופה לקבוצות במרסין. ההתאחדות הטורקית הבטיחה לאבטח את הספורטאים. דורון שיטרוק: "לא מתכוונים לסכן את הספורטאים שלנו"

קבוצת האתלטיקה לגברים של אגודת מכבי תל אביב, שאמורה להשתתף בחודש הקרוב בגביע אירופה לקבוצות אלופות דרג A בעיר מרסין שבטורקיה, לא יכולה נכון לעכשיו לצאת מסיבות ביטחוניות. מדובר בתחרות שתתקיים ב-28 ו-29 במאי, בהשתתפות שמונה הקבוצות הטובות באירופה, אליה העפילה מכבי תל אביב בשנה שעברה.

בעקבות הוראת האזהרה החמורה לביקור בטורקיה של המטה לביטחון לאומי, בשל האירועים האחרונים, אין כרגע אישור לאתלטים לנסוע. התאחדות האתלטיקה האירופית שלחה מכתב לקבוצות המשתתפות, ובו הסבירה שהיא מודעת לבעיות הביטחוניות ומבינה זאת, אולם קיבלה הבטחה מההתאחדות הטורקית שהיא תנקוט בכל האמצעים על מנת לשמור על ביטחון הספורטאים.

דונלד סנפורד רץ ישראלי. ברני ארדוב
בבעיה. דונלד סנפורד/ברני ארדוב

בקבוצת האתלטיקה של מכבי תל אביב נמצאים שלושה אתלטים שהבטיחו את מקומם באולימפיאדת ריו - דונלד סנפורד, דימה קרויטר ומארו טפרי, וכמו כן גם אמרי פרסיאדו, איתמר בסטקר, ימר גטהון, יוחאי הלוי, אלן פרבר ועוד.
יו"ר מכבי תל אביב, דורון שיטרוק אמר: "אנחנו מאוד מצטערים שאין לנו אפשרות לייצג את המדינה בתחרות האירופאית בדרג A, בה יכלו הספורטאים שלנו לקבל עוד ניסיון בינלאומי. מצד שני, המצב הביטחוני ברור ואנחנו לא מתכוונים לסכן את הספורטאים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully