וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "לא מאמין לסוכני ההימורים. כל העונה הזו הם טעו בענק"

לאחר הזכייה באליפות, מנג'ר לסטר הגיע למסע"ת חגיגית לקראת אברטון בשבת: "אחרי הגול של צ'לסי קפצתי, אבל היה אצלי יותר שקט מאשר בבית של ורדי". סוכנו של מאחרז: "50 אחוז שיישאר"

one

בווידיאו: שערי העונה של לסטר

שלושה ימים לאחר הבטחת האליפות, בלסטר ממשיכים בחגיגות. בשבת הקרובה (19:30) הקבוצה תחגוג עם האוהדים במגרש הביתי, לפני, במהלך ואחרי המשחק מול אברטון ובינתיים, המנג'ר קלאודיו ראניירי הגיע היום למסיבת עיתונאים מרגשת לקראת המשחק. ראניירי זכה למחיאות כפיים מכל אנשי התקשורת עם כניסתו לאולם. לאחר מכן, הוענקה לו כוס שמפניה והוא הרים כוסית יחד עם העיתונאים.

האיטלקי אמר: "בחיים לא דמיינתי דבר כזה. עבדנו כל כך קשה. כולם עובדים קשה, אבל רק אחד יכול לנצח והשנה זה קרה לי! זו הקארמה שלי. נלחמתי כל כך קשה כדי להגיע להישג הזה, אז זה מאוד מיוחד. אני רוצה להודות לשחקנים שלי, ליו"ר, לצוות ולאוהדים. היו"ר שלנו נותן לנו רוגע ותחושה חיובית. אף פעם לא ראיתי אותו לחוץ וזה חשוב לי מאוד. סיפור האגדה שלי התחיל בקליארי, מהליגות החובבניות ועכשיו לזכות בפרמיירליג זה מיוחד ועוד יותר מיוחד שזה עם לסטר. אני לא מאמין יותר לסוכני ההימורים. כל העונה הזו הם טעו בענק".

על ערב יום שני הוא סיפר: "טסתי בחזרה מאיטליה ביום שני, הגעתי הביתה וראיתי את המשחק. במחצית, הכנתי לי ארוחת ערב ונרגעתי, עד הגול השני של צ'לסי. אחריו כבר קפצתי, אבל היה אצלי קצת יותר שקט מאשר בבית של ג'יימי ורדי. אם ריאד מחרז הוא האור שלנו, אז ג'יימי הוא המטוס שלנו, הוא חיל האוויר המלכותי".

לקראת העתיד הוסיף ראניירי: "אני לא רוצה להביא לכאן שמות גדולים, אני לא רוצה להרוס את חדר ההלבשה. החבר'ה שיש לי היום הם מאוד מיוחדים. אנחנו כן רוצים לקנות כמה שחקנים טובים, אבל כל מי שיגיע חייב להיכנס לאווירה דומה לזו שיש אצלנו היום. אני מאוד בטוח בכך ששחקני המפתח שלנו לא יעזבו בקיץ. אני מציע לכולם להישאר עוד עונה. אל תלכו, כי בקבוצה אחרת אולי לא תשחקו כל כך הרבה. אני רענן ויש לי חשק לעוד".

ואיך ייראה סגל השועלים בעונה הבאה? עדיין לא ברור האם האלופה תצליח להשאיר את כוכביה, וכשמדברים על כוכביה, מדברים על שני שחקנים עיקריים: ג'יימי ורדי וריאד מאחרז. השני סיפק עונה בלתי נשכחת עם 17 שערים ו-11 בישולים ונבחר לשחקן העונה של השחקנים, תוך שהוא מייצר עניין אצל קבוצות גדולות מספרד ומבריטניה.

סוכנו אמר היום שמאחרז בן ה-25, שמרוויח 35 אלף ליש"ט לשבוע, שמח בלסטר, אך לא מן הנמנע שיעזוב. "כמובן שיש אפשרות כזאת", אמר סוכנו של הקשר האלג'יראי. "כשאתה משחק כמו שריאד שיחק, בלתי אפשר שלא ליצור עניין. הוא שמח מאוד בלסטר, הם ישחקו בליגת האלופות והוא ישמח להישאר, אבל בגיל שלו, אם ההזדמנות לשחק בקבוצה גדולה תגיע, נהיה חייבים לחשוב עליה. הייתי אומר שיש סיכויים של 50 אחוז שיישאר. יש עניין בבריטניה ומעבר לים, נראה מה יקרה בשבועות הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully